וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מ.ס. אשדוד: ישברו את החומות?

שריקי ובן לולו אמורים לפתוח בשבת (19:30) בחוד של אשדוד, שניצחה בשלושה מארבעת המפגשים האחרונים שלה נגד עכו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מ.ס. אשדוד ניצחה שלושה מתוך ארבעת מפגשי הליגה שנערכו בין הקבוצות, מאז העפילה עכו לליגת העל לפני שנתיים. משחק נוסף הסתיים בתיקו.

* שלושת הניצחונות של אשדוד הושגו בבית ושימו לב לסדר העולה בתוצאות: 0:1 נגד מכבי חיפה, 0:2 נגד רמת השרון ו-0:3 נגד בית"ר ירושלים. נופתע אם המשחק נגד עכו יסתיים ב-0:4?

* המשחק האחרון בין שתי הקבוצות סיפק בעיקר כותרות: יו"ר הפועל עכו ציון ויצמן והמאמן אלי כהן החליפו חילופי דברים קשים. בין הדברים שאמר ויצמן לכהן "אתה מרוקאי עם אגו". כהן אגב היה על סף התפטרות.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

אלי כהן צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב כאשר ניקולס פלצ'וק שהחלים מפציעה יתפוס מחדש את מקומות ב-11 הפותחים, ואילו אבי כנפו ירד לספסל. מעבר לכך לא צפוי כהן לערוך שינויים. אדי גוטליב וניסו קפילוטו ימשיכו לתפקד במרכז ההגנה ואת האגפים יאיישו רועי לוי ואלירן דנין. הזרים אלכסנדר דוידוב ונבוישה מרינקוביץ' ימשיכו בקישור לצידו של משה מישאלוב שמציג יכולת טובה במדי עכו והפך לבאנקר בהרכב. חלוץ הרכש הטרי סטפן שצ'פוביץ ימשיך לקבל את הקרדיט כחלוץ החוד.

מ.ס. אשדוד:

אשדוד תגיע לעכו במצב רוח מרומם, אחרי הניצחון המצוין 0:3 על בית"ר ירושלים במחזור שעבר. כעת ינסו השחקנים של המאמן יוסי מזרחי לצבור נקודות גם במשחק חוץ, דבר שהקבוצה לא מצטיינת בו עד כה העונה. הבלם אפה אמברוז שהחמיץ את המשחק הקודם, ישוב להרכב ויפתח לצידו של ניר ביטון בקישור האחורי. בן בוטבול, גדי קינדה ועידן שדה מתמודדים על חולצת ההרכב לצידו של דוד רביבו בקישור, כאשר משה בן לולו ועידן שריקי יפתחו יחד בחוד.

יעמדו למבחן

סטפן שצ'פוביץ (הפועל עכו)

127 דקות רשם עד כה חלוץ הרכש של הפועל עכו מאז נחת בקבוצה לפני שלושה שבועות, ובקבוצה מציינים כי יש לו נתונים טובים והוא אף מפגין יכולת טובה באימונים. מחר, מול ההגנה הלא אימתנית של אשדוד, הגיע הזמן שהסרבי יראה מה הוא שווה ויכניס את השער הראשון. אחרי הכל בעכו תולים בו תקוות רבות אחרי שאיבדו בקיץ את רועי דיין שכבש ללא הפסקה.

ניר ביטון (מ.ס. אשדוד)

הקשר הצעיר והמוכשר מסתמן כאחד משחקני העתיד של ישראל בשנים הקרובות. השבוע הוא הוכיח את רב גוניותו כששיחק כבלם בהרכב הנבחרת במשחק הניצחון 0:2 במלטה וכעת הוא חוזר להנהיג יחד עם דוד רביבו את הקישור של אשדוד. לפחות עד כה זה נראה כמו שאלה של זמן עד שביטון הכשרוני ייחטף על ידי אחת הקבוצות הגדולות בארץ או אפילו יעבור לשחק בחו"ל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, אלירן דנין, משה מישאלוב, אלכסנדר דוידוב, נבוישה מרינקוביץ', ניקולאס פלצ'וק, סינטאיהו סלליך, סטפן שצפוביץ'.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, גדי קינדה, דוד רביבו, עידן שריקי, משה בן לולו.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully