וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - בני סכנין: מנסים להמשיך את הרצף

שתי הקבוצות רוצות להשלים משחק רביעי ברציפות ללא הפסד. חדד יחזור להרכב הכתומים, שטרית יפתח בשורות האורחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בני יהודה מגיעה למשחק אחרי שלושה נצחונות רצופים וזהים של 0:1

* הזהובים ספגו עד כה רק חמישה שערים בשבעת משחקי הליגה שנערכו עד כה. (מקום שני בספיגת שערים)

* רק שתי תוצאות תיקו נרשמו ב-20 המפגשים האחרונים בליגה בין שתי הקבוצות.

* למרות פתיחת הליגה המצוינת של סכנין, מתוך שלושה משחקים מחוץ לדוחא הפסידה פעמיים הקבוצה.

* הניצחון האחרון מול מכבי מכבי פתח, היה למעשה הניצחון היחיד ללא שערים של מהראן ראדי, אקס בני יהודה.

מפתחות והכנות

בני יהודה

בני יהודה מגיעה למשחק במומנטום מצוין, והשחקנים של יוסי אבוקסיס ינסו לחבר נצחון ליגה רביעי ברציפות. החלוץ פיני בלילי שהיה פצוע בקרסולו במהלך השבוע, החלים וייכלל בסגל. מי שנמצא בספק הוא המגן איציק עזוז שסובל מכאבי גב ויעבור מבחן כשירות לפני המשחק. אם עזוז לא יוכל לשחק, צפוי המגן הצעיר ליאור ברגיג לערוך הופעת בכורה בהרכב.

על פי התרגול הטקטי נראה כי המאמן אבוקסיס מתלבט בין גל כהן ואביב חדד שהחלים מפציעה טורדנית בקרסול, בעמדת הבלם לצידו של דן מורי. ננאד מרינקוביץ' ושלו מנשה יפתחו בקישור, יחד עם פדרו גלבאן ודינו אנדלובו שישתפו פעולה בחלק הקדמי.

בני סכנין

בני סכנין תגיע לבלומפילד מחר עם המון ביטחון ומצב רוח אחרי הניצחון 0:3 נגד מכבי פתח תקוה, שהשלים פתיחת עונה מצוינת. עם זאת, בקבוצה יודעים שבני יהודה נמצאת במומנטום מצוין. "נצטרך להתגבר על שעת המשחק", אמר שלומי דורה לחניכיו באסיפת הקבוצה, והוסיף: "לבני יהודה יש קבוצה מצוינת ומאומנת ונצטרך להיות מאוד מרוכזים מחר. יש לנו עוד הרבה מה להוכיח בליגה ואני מצפה מחר שתמשיכו את היכולת הטובה שלנו מהתקופה האחרונה".

דורה מתכנן שינוי בודד אחד מהרכב מול פתח תקווה כשאורי שטרית ישוב להרכב על חשבונו של באסם גנאים בעמדת המגן השמאלי. החלוץ אריק גאוו ששחררו הבילאומי הגיע השבוע, עדיין מחכה לאישור הבקרה התקציבית כדי שיוכל לשחק.

יעמדו למבחן

בני יהודה: קסטוטיס איבשקביצ'יוס

הליטאי הבינלאומי עדין לא מספק העונה את הסחורה כפי שעשה בשנה שעברה. 'קוסטה' שבעונה הקודמת היה קיר הבטון של הזהובים בקישור האחורי, לא מצליח לשחזר עד עתה את יכולתו ונראה לא מרוכז ולא חד בהרבה משחקים. דווקא בתקופה בה הקבוצה נמצאת בתנופה של נצחונות, זה הזמן של איבשקביצ'יוס לחזור ולהפגין את הדומיננטיות בקישור האחורי של הזהובים.

בני סכנין: אוהד קדוסי

עד היום רוב ההכרעות במשחקי סכנין הגיעו מצידם של מהראן ראדי וקוסטדין אזורוב. אחרי שהגנה התייצבה במחזורי האחרונים בסכנין, מחר תנסה הקבוצה להוציא ניצחון ראשון מחוץ לדוחא בשביל זה תצטרך הקבוצה עוד גורם מפתיע. קדוסי שלא ממש מרשים מתחילת העונה יכול להיות בדיוק אותו גורם מפתיע שיביא את שלושת הנקודות לסכנין.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז (ליאור ברגיג), דן מורי, אביב חדד (גל כהן), כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ננאד מרינקוביץ', שלו מנשה, עוז ראלי, פדרו גלבאן, דינו אנדלובו

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, חאמד גנאים, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.


בני יהודה בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully