וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: קרע בשריר הירך האחורי ליצחקי, ייעדר כחודש

14.10.2011 / 11:37

חלוץ הצהובים עבר בדיקת אולטרסאונד שאישרה את החששות לגבי פציעתו. עלול להחמיץ את הדרבי שייערך ב-26/11

מכבי תל אביב אומנם מובילה את טבלת ליגת העל לאחר שבעה מחזורים, אך הצרות ממשיכות ליפול על הקבוצה, כשהיום (שישי) נודע לצהובים כי החלוץ ברק יצחקי, שנפצע אמש באימון, סובל מקרע בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדר מהמגרשים בחודש הקרוב.

אחרי פציעתו, עוד קיוו במכבי תל אביב כי מדובר במתיחה בלבד, אך בדיקת האולטרסאונד שנערכה היום גילתה אחרת והקבוצה תיאלץ להסתדר בלעדיו במשחקיה הרבים בחודש הקרוב. בקבוצה מקווים כי השחקן יהיה כשיר למשחק הדרבי מול הפועל תל אביב, שייתקיים בעוד קצת יותר מחודש, ב-26/11. בינתיים, הוא יחמיץ בוודאות את משחקי הליגה מול עירוני קרית שמונה, מכבי פתח תקוה, בני יהודה ובית"ר ירושלים, כמו גם את צמד המשחקים מול סטוק סיטי בליגה האירופית

מכבי תל אביב, שתצא לקרית שמונה למשחק המרכזי של המחזור ביום ראשון (20:50, ערוץ 33 ו-511), תחסר גם את סאבו פאביצ'ביץ' שעדיין פצוע, את אלירן עטר, שספג עונש הרחקה של שני משחקים בפועל מההתאחדות לכדורגל בגין זריקת בקבוק על אוהדי מכבי חיפה במשחק בין הקבוצות בשבוע שעבר וככל הנראה אף את האריס מדוניאנין, ששוהה בבוסניה מסיבות אישיות ולא צפוי לחזור לארץ בזמן למשחק.

בשל סידור המחזורים מחדש והעברתם בשבוע אחד קדימה, מסתמן כי הדרבי הת אביבי אותו תארח מכבי במחזור ה-13 יתקיים בבלומפילד ולא באיצטדיון רמת גן כפי שתוכנן מלכתחילה. הדרבי אמור היה ליפול על חודש שזרוע החורף בבלומפילד אולם כעת, עם הזזת המשחקים, יסתיים השזרוע בסביבות ה-24 בנובמבר וכך הדרבי שישוחק ביום ראשון או שני של אותו מחזור (27 או 28 בנובמבר) ישוחק בבלומפילד.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully