וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדין דז'קו: "פורטוגל עדיפה, יש לה את רונאלדו"

כוכב נבחרת בוסניה לא מרוצה מהגרלת הפלייאוף ביורו, שזימנה להם את פורטוגל, אבל משוכנע: "יש לנו סיכוי לנקום בהם"

ארבע נבחרות נוספות ישלימו את תמונת היורו אחרי משחקי הפלייאוף, ובינתיים אחרי הגרלת המשחקים, שזימנה לבוסניה את פורטוגל החזקה, נדמה כי גם מתחיל הלחץ הפסיכולוגי מכל הכיוונים. אדין דז'קו, כוכבה של נבחרת בוסניה ומנצ'סטר סיטי, מודה שפורטוגל נחשבת לפייבוריטית במפגש שייערך בחודש הבא (11 ו-15 לנובמבר).

"לא היה לנו מזל בהגרלה, אבל יש לנו סיכוי לנקום". כזכור, רק לפני שנתיים נפגשו שתי הנבחרות בשלב הפלייאוף של מוקדמות מונדיאל 2010, אבל הנבחרת של כריסטיאנו רונאלדו ניצחה פעמיים 0:1 כדי לעלות לטורניר. "כל קבוצה שרונאלדו משחק בה נחשבת לפייבוריטית, אבל הראנו במשחקי המוקדמות שאנחנו יכולים לגרום לכאבי ראש לנבחרות הטובות ביותר. "לא היה לנו מזל עם הצרפתים, אבל אולי עם הפורטוגלים נוכל להשיג את הכרטיס ליורו 2012".

האריס מדוניאנין, שחקנה של מכבי תל אביב, היה נשמע דווקא מרוצה ממה שזימנה ההגרלה, ואמר אתמול (שבת): "הפורטוגלים מאוד טכניים, אבל גם אנחנו ויותר מתאים לנו לשחק מול נבחרת כזאת. עבורי, זו ההגרלה הכי טובה שיכולנו לקבל, כי היינו מתקשים יותר מול נבחרת חזקה ופיזית. אנחנו חייבים לנצח. אנחנו חזקים יותר מכפי שהיינו לפני שנתיים, כששיחקנו מולם. השתפרנו כנבחרת, צירפנו שחקנים חדשים וצפויים לנו שני משחקים גדולים. אם לא ננצח, כנראה שלא מגיע לנו לעלות ליורו".

פאולו בנטו: "אנחנו חייבים לעבור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully