וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אירופי: ריאל מדריד הפסידה 86:82 לבילבאו

יריבת מכבי תל אביב ביורוליג נחלה הפסד בכורה העונה, בחוץ מול סגנית האלופה. ננו גינזבורג ונימבורק הצ'כית ניצחו

המחזור השני בליגה הספרדית הושלם הערב עם שני משחקים. במשחק המרכזי אירחה סגנית האלופה ביזקאיה בילבאו את יריבת מכבי תל אביב ביורוליג ריאל מדריד. המארחים, שהדיחו את הבלאנקוס בחצי גמר הפלייאוף בעונה שעברה, לחצו על הדוושה מהרגע הראשון ובעזרת הגנה חזקה סיימו את עשר הדקות הראשונות ביתרון 14:24. עד המחצית בילבאו טיפחה את היתרון ובתחילת הרבע השלישי זה כבר היה 20 הפרש לטובת הבאסקים. התעוררות של ריאל מנעה תבוסה והמדרידאים נגסו בהפרש לאט לאט, עד שהורידו את הפיגור לשתיים בלבד, עשרים שניות לסיום. שם זה נגמר, בילבאו עמדה בלחץ, קלעה מהקו ויצאה עם הניצחון, 82:86.

בריאל בלטו פליפה רייס עם 18 נקודות ושבעה ריבאונדים, כשרודי פרננדס ואנטה טומיץ' תרמו 17 כל אחד. סרחיו יול הוסיף 10. בבילבאו, השחקן בעל השם הבלתי אפשרי קונסטנטינוס וסילאיאדיס הוביל שישה קלעים בדאבל פיגרס עם 18 נקודות. במשחק נוסף ניצחה ויאדוליד 86:89 את לגון ארו.

ניצחון גדול לננו גינזבורג ונימבורק

נימבורק, קבוצתו של המאמן הישראלי ננו גינזבורג, אומנם הודחה מהיורוליג בסיבוב המוקדמות האחרון, אבל לפחות בליגה המקומית בצ'כיה היא לא מתקשה. האלופה הצ'כית בשמונה העונות האחרונות מחפשת להמשיך את השליטה שלה בליגה והערב (חמישי) היא הביסה בקלילות 60:100 את לוקומוטיבה פילזן.

הרבע הראשון עוד היה צמוד ונימבורק הובילה בשתי נקודות בסיומו, יתרון שגדל ל-18 במחצית. גם 20 הדקות הבאות לא בישרו על שינוי במהלך המשחק, כשנימבורק ממשיכה להגדיל את ההפרש בדרך לניצחון הליגה הרביעי שלה בחמישה משחקים העונה, מה שמציב אותה במקום השני בטבלה, עם מאזן זהה לזה של המוליכה פרדוביצה והשלישית אוסטרבה, מולה תתמודד במחזור הבא. למיאן וילסון הוביל עם 22 נקודות, לאדיסלב סוקולובסקי תרם 14 נקודות ושבעה ריבאונדים, מיקל קרמן עם 11 נקודות ולוקאס פליזה עם 10 משלו השלימו את החגיגה הגדולה.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully