וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 64 דקות לשכטר ב-1:2 לקייזרסלאוטרן על שאלקה

האדומים הדהימו בגלזרקירשן, ורמוט נותר על הספסל. באיירן הביסה 0:4 את הרטה ברלין. גלדבאך ולברקוזן נפרדו ב-2:2

הליגה הגרמנית שבה לפעילות מלאה בסוף השבוע לאחר פגרת הנבחרות, והביאה איתה מחזור תשיעי מסקרן במיוחד. קייזרסלאוטרן רשמה ניצחון חוץ מפתיע 1:2 על שאלקה, כשאיתי שכטר שיחק 64 דקות וגילי ורמוט נותר על הספסל. את המחזור כבר הוציאה לדרך האלופה, דורטמונד, שהמשיכה את המומנטום המצוין אליו נכנסה לפני הפגרה, והשיגה ניצחון חוץ חשוב ומרשים - 0:2 על ורדר ברמן.

ביום שבת הוכיחה המוליכה באיירן מינכן שהיא עדיין בכמה רמות מעל הליגה כשהביסה 0:4 את הרטה ברלין הסימפטית, עם צמד של מריו גומז, ששיפר את מאזן הכיבושים שלו ל-10 בליגה. מפגש מעניין נוסף בין מנשנגלאדבך ולברקוזן נגמר ב-2:2 דרמטי לאחר שער של אנדרה שרלה בדקה ה-87. נירנברג הפסידה 2:1 בחוץ לוולפסבורג, אלמוג כהן לא שותף.

ורדר ברמן - דורטמונד 2:0

ערב המשחק אמר מאמן דורטמונד יורגן קלופ כי "ורדר ברמן של העונה היא ורדר ברמן שכולנו מכירים", אלא שאחרי ההפסד השני ברציפות של הירוקים, הם דווקא מזכירים יותר את ורדר ברמן המאכזבת של העונה שעברה. החבורה של תומאס שאף היתה לא פחות טובה ומסוכנת יותר למשך מרבית שלבי המשחק, אך בפעם השניה בלבד העונה - לא הצליחה למצוא את הרשת. וכך, הקבוצה שהחלה את המחזור התשיעי בגרמניה במקום השני איבדה אותו לזו שהחלה במקום השישי - כן, דורטמונד, שרשמה הערב ניצחון שלישי ברציפות והראתה שפניה בהחלט אל עבר באיירן מינכן והפסגה, המקום בו בילתה זמן רב אשתקד.

השער הראשון של האורחים הגיע בדקה ה-42, כאשר רוברט לבנדובסקי הפנטסטי מסר ללארס בנדר, שהמשיך והעביר שמאלה לאיבן פרישיץ', ואילו הקשר הקרואטי המוכשר נכנס לרחבה, היטל בהגנה ובעט פצצה הישר אל הרשת העליונה כדי לקבוע 0:1. פתיחת המחצית השניה היתה הרבה פחות משמחת עבור פרישיץ', שביצע עבירה טפשית על סוקרטיס פפאסטטופולוס, ראה כרטיס צהוב שני והורחק. ברמן החלה לצאת קדימה בחיפושה אחר שער השוויון, אך בדקה ה-71 הכפילה האלופה את יתרונה. זה קרה אחרי כדור קרן וערבובייה ברחבה, ששברה את מלכודת הנבדל של המארחת ואפשרה לפטריק אוומויילה לכבוש את שערו הראשון העונה, ולהעניק לצהובים-שחורים ניצחון חוץ יוקרתי במיוחד.

באיירן מינכן - הרטה ברלין 0:4

הבווארים נראים פשוט בלתי ניתנים לעצירה. באיירן דרסה 0:4 את הרטה ברלין ורשמה ניצחון שביעי בתשעה מחזורים, כשהיא שומרת על מאזן הגנתי חלומי של ספיגה אחת ב-14 משחקים, כלומר ב-1,260 דקות. מריו גומז כבש צמד כדי לשפר את מאזנו ל-10 מתחילת העונה, פרנק ריברי ובסטיאן שווינשטייגר השלימו את החגיגה.

מריו גומז העלה את באיירן ליתרון כבר בדקה החמישית, לאחר שקיבל מסירת רוחב מפרנק ריברי, עבר בקלות את אנדרה מיאטוביץ' ומ-18 מטר בעט עם הרבה רגש לפינה. שתי דקות חלפו וזה כבר 0:2. הפעם תומאס מולר העביר מסירת רוחב לג'רום בואטנג, שעבר את לבאן קוביאשווילי באגף ימין ויישר לאמצע, ריברי הגיע מאחור ובעט פנימה. עשרות אלפי האוהדים באליאנץ ארינה חיכו שש דקות בלבד כדי לראות את ה-0:3. הפעם ריברי עבר את השומר שלו ומסר לשווינשטייגר, שמ-16 מטר בעט לפינה. בדקה ה-69 הצליחה באיירן לכבוש גם את הרביעי לאחר שריברי הוכשל ברחבה על ידי רומן הובניק וגומז בעט את הפנדל פנימה כדי לקבוע 0:4.

בורוסיה מנשנגלאדבך - לברקוזן 2:2

הקבוצה המפתיעה של לוסיאן פאברה כמעט והצליחה לסמן וי על עוד מבחן רציני, לאחר שחזרה מפיגור ל-1:2, אך שער של אנדרה שרלה בדקה ה-87 גזל ממנה שתי נקודות ושלח את שתי הקבוצות הביתה עם 2:2 מאכזב מבחינתן.

הקבוצה של רובין דוט עלתה ליתרון בדקה ה-20 לאחר שקרן הגיעה למיכאל באלאק, שנגח ושטפן ריינארץ המשיך מקרוב ובעט פנימה את ה-0:1. גלדבאך הצליחה לאזן בדקה ה-65 כשמסירה ארוכה של חואן ארנגו מצאה את מרקו רויס הנהדר, שעבר בקלות את ברנד לנו ובעט פנימה את ה-1:1. שלוש דקות לאחר מכן נותרה האורחת ב-10 שחקנים לאחר שגונסאלו קסטרו ספג כרטיס אדום. בדקה ה-72 הצליחה מנשנגלדבאך להשלים את המהפך כשמסירה ארוכה נהדרת של ארנגו מצאה את פטריק הרמן, שהקיץ נהדר מעל לנו את ה-1:2. בדקה ה-87 הצליח אנדרה שרלה הנהדר, שכבש שער במדי הנבחרת מול בלגיה, לאזן ל-2:2 וכך גם נגמר המשחק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

שאלקה - קייזרסלאוטרן 2:1

הקבוצה של איתי שכטר וגילי ורמוט הציגה את ההתקפה הגרועה בליגה עד כה, עם חמישה שערי זכות בלבד בשמונת המחזורים הראשונים, אבל המפגש מול שאלקה, אותה דרסה 0:5 בעונה שעברה, שוב האיר לה פנים, הפעם בגלזרקירשן.

איתי שכטר פתח בהרכב של השדים האדומים והפגין כמה מהלכים נהדרים, כמו המסירה לדורג'ה קוהמיה בדקה ה-30 שהסתיימה בהכשלתו של החלוץ על ידי השוער המקומי רלף פהרמן שראה כרטיס אדום, והקפטן האורח כריסטיאן טיפרט כבש מהנקודה.

בדקה ה-62 הגיבה שאלקה עם פנדל מוצלח משלה של קלאס יאן הונטלאר, אחרי שרודני ראה כרטיס אדום משלו, אלא שבדקה ה-72 לאוטרן שוב עקצה, הפעם עם קוהמיה עצמו שניצל בישול של פייר דה וויט וכבש את שער הניצחון. שכטר הוחלף בדקה ה-64, ורמוט שוב נותר על הספסל.

משחקים נוספים:

מיינץ - אוגסבורג 1:0
כבש לאוגסבורג: יאן אינגוור קאלסן בראקר (88, פנדל)

שטוטגרט - הופנהיים 0:2
כבש לשטוטגרט: שינג'י אוקזאקי (48), פאבל פוגרבניאק (77, פנדל)

וולפסבורג - נירנברג 1:2
כבש לוולפסבורג: מריו מנדז'וקיץ' (25 ו-83 בפנדל), כבש לנירנברג: כריסטיאן אייגלר (70)

ליגה גרמנית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully