וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסקאנט: "לא מבין את הפרסומים נגד מאור מליקסון"

מאמן ויסלה יצא להגנה על הישראלי, לאחר שבפולין נרמז כי הוא מזייף את הפציעה ברגל. הקשר המריא לבדיקה בישראל

מאור מליקסון מתקשה להתאושש מהפציעה בכף רגלו ולפיכך ימריא לישראל להיוועץ ברופא המומחה ד"ר מאיר ניסקה, שניתח אותו בעבר. על פי דיווחים בתקשורת הפולנית, קשר ויסלה קרקוב ישוב רק ביום שני ולכן יחמיץ את משחק הליגה של קבוצתו מול יגלוניה ביאליסטוק בשבת וככל הנראה גם את המשחק עם פולהאם בליגה האירופית בחמישי הבא.

כזכור, מליקסון נפצע לפני כשבועיים במהלך משחק הליגה מול רוך חוז'וב (2:3). מאמנו רוברט מסקאנט הביע חשש כי מדובר בפציעה שתשבית את הקשר למספר חודשים, אבל לאחר בדיקת MRI נקבע כי הוא לא זקוק לניתוח. למרות זאת, מליקסון עדיין סובל מכאבים ולא שב לאימונים מלאים, מה שהעלה את חשדה של התקשורת הפולנית.

בפולין נמתחה בימים האחרונים ביקורת קשה על הישראלי, הושמעו טענות לפיהן הוא "עושה מה שהוא רוצה" ואף רמיזות כי הפציעה אינה אמיתית והשחקן לא רוצה לשחק עוד במועדון. זאת, בין היתר מכיוון שמליקסון היה בישראל רק בשבוע שעבר בשל יום הכיפורים. אגב, במהלך השבוע שעבר נפגש מליקסון עם שני רופאים שלא נתנו תשובה ברורה לגבי מצבו. אותו מומחה לא היה זמין לבדיקה ולכן מליקסון חוזר ארצה שוב תוך מספר ימים.

מסקאנט נחלץ לעזרת מליקסון: "אני מופתע מהפרסומים. התקשורת אומרת שמליקסון לא לוקח את המועדון ברצינות, אבל זה לא נכון. הוא מקצוען ואנחנו צריכים אותו בריא כמה שיותר מהר. הרגל כואבת לו ולצערי אני לא יודע מתי הוא יחזור למגרשים. הוא קיבל אישור לנסיעות לישראל והוא עובר שיקום גם בקרקוב וגם בזמן שהיה בישראל".

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully