וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף היורו: בוסניה נגד פורטוגל, טורקיה מול קרואטיה

רונאלדו וחבריו ישחזרו את מפגש הפלייאוף ממוקדמות המונדיאל. אירלנד תפגוש את אסטוניה, צ'כיה את מונטנגרו

ארבעה כרטיסים אחרונים נותרו ליורו 2012 ושמונה הנבחרות שהעפילו לשלב ההצלבה הוגרלו היום בקרקוב למפגשים כפולים שיסגרו את רשימת העולות לטורניר בפולין ואוקראינה. המשחקים יתקיימו ב-11/12 וב-15 בנובמבר. אגב, הגרלת שלב הבתים של הטורניר תתקיים בקייב ב-2 בדצמבר.

כוכב העבר הפולני זביגנייב בונייק היה אחראי על ההגרלה בה נקבע שחזור של רבע גמר יורו 2008 כשטורקיה (תארח את המשחק הראשון) תפגוש את קרואטיה. פורטוגל תפגוש שוב את בוסניה (תארח את המשחק הראשון) בשחזור של מפגש הפלייאוף ממוקדמות המונדיאל. אירלנד קיבלה את ההגרלה הנוחה על הנייר כשתתמודד עם אסטוניה (המפגש הראשון בחוץ) בעוד צ'כיה תפגוש את מונטנגרו ותארח את המשחק הראשון.

כאמור, פורטוגל ובוסניה נפגשו לפני שנתיים בפלייאוף מוקדמות המונדיאל ואז זה נגמר עם שני ניצחונות 0:1 לפורטוגל. אירלנד השתתפה גם היא בפלייאוף לפני שנתיים והודחה על ידי צרפת בגלל שערוריית שיפוט. מול אסטוניה המפתיעה יקוו האירים להעפיל לאליפות אירופה לראשונה מאז 1988.

צ'כיה שהשתתפה בכל ארבע האליפויות האחרונות תחפש לשחזר את מה שעשתה בפלייאוף מוקדמות המונדיאל ב-2006 (0:2 בסיכום שני המשחקים מול נורבגיה) מול מונטנגרו שמגיעה למעמד הזה בפעם הראשונה. טורקיה עברה את קרואטיה בדו קרב פנדלים ברבע גמר יורו 2008 לפני ההפסד לגרמניה בחצי הגמר. שתי הנבחרות מחפשות העפלה רביעית בהיסטוריה לאליפות אירופה.

עלו ליורו: פולין (מארחת), אוקראינה (מארחת), גרמניה, רוסיה, איטליה, צרפת, הולנד, יוון, אנגליה, דנמרק, ספרד, שבדיה (הסגנית הטובה ביותר).

תומר יצחק מסכם את קמפיין המוקדמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully