וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה דרסה את אסטודיאנטס

הקבוצה ממדריד נעצרה על 16 נקודות במחצית השנייה והובסה 97:51. טלטוביץ' הוביל את קאחה לניצחון על גראן קנריה

ברצלונה טיילה הערב (רביעי) לניצחון שני קליל במחזור השני בליגה הספרדית. החבורה של צ'אבי פסקוואל דרסה 51:97 את אסטודיאנטס האומללה. האורחים עוד נשארו בטווח סביר במחצית הראשונה, אבל רבע שלישי של 11:28 סגר עניין וההשפלה נמשכה ברבע האחרון כשהאורחים נעצרים על חמש נקודות בלבד ו-16 בסך הכל במחצית הראשונה.

ברצלונה הציגה כדורסל נהדר עם 30 אסיסטים ו-74 אחוזי קליעה לשתי נקודות. בוניפאסה נדונג הוביל את המנצחים עם 21 נקודות ושמונה ריבאונדים. ארזם לורבק הוסיף 15. גבריאל בלט אצל אסטודיאנטס עם 19 נקודות.

גם קאחה לבוראל השיגה ניצחון ליגה שני, 68:77 בחוץ על גראן קנאריה. מירזה טלטוביץ' היה האיש של הבאסקים במשחק ענק עם 24 נקודות ושמונה ריבאונדים. פאו ריבאס ובראד אולסון הוסיפו 11 כל אחד. נלסון ספנסר הוביל את המפסידים עם 20.

ולנסיה השיגה ניצחון ראשון העונה, 66:82 על סראגוסה. האורחים האומללים קלעו 37 נקודות בלבד בשלושת הרבעים הראשונים ומזערו את ההשפלה בגארבג' טיים. רפא מרטינס ואיי ג'יי אוגילבי קלעו 14 כל אחד למנצחים. ריאל מדריד תשחק ביום חמישי מול בילבאו.

* מולי קצורין וקבוצתו פרנקפורט השיגו ניצחון ביתי דרמטי 78:80 על וורצבורג במסגרת המחזור השלישי בגרמניה. ג'סטין גריי (18 נקודות) קלע שלשת ניצחון עם הבאזר והעלה את הקבוצה למאזן 1:2.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully