וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב רוצים לשמור על גביע צ'אנס

הצהובים יתמודדו מול הפועל חולון בגמר המפעל (חמישי, 21:00, ערוץ 10). בלאט: "המפתח לניצחון הוא לחץ בהגנה"

גמר גביע צ'אנס 2011, השישי במספר מאז החלטת מנהלת הליגה על הקמת המפעל, ייערך מחר (חמישי) כשמכבי תל אביב, שניצחה את הפועל ירושלים בחצי הגמר, תפגוש את הפועל חולון שגברה על מכבי ראשון לציון. בסיום הערב ייקבע מי הקבוצה שתניף את התואר הראשון לעונת 2011/12. במסגרת שיתוף הפעולה עם מפעל הפיס במסגרת ליגת העל, הזמינה מנהלת הליגה למשחק הגמר 500 ילדים ונערים שיגיעו ממעלה אדומים, מטה בנימין, חוף אשקלון, גוש עציון ומחלקות הנוער של מכבי תל אביב והפועל ירושלים.

מכבי תל אביב – הפועל חולון (21:00, ערוץ 10)

היסטוריה ומספרים:

* מאמן חולון דן שמיר רשם ניצחון אחד לפחות על מכבי תל אביב בכל אחת מעונותיו כמאמן ראשי.

* הניצחון האחרון של הפועל חולון על מכבי תל אביב היה בגמר הפיינל פור של עונת 2007/8. שני השחקנים היחידים ששרדו בקבוצות מאז הם מורן רוט בחולון ודיוויד בלו במכבי תל אביב.

* מאז אותו משחק ניצחה מכבי תל אביב שבע פעמים ברציפות את חולון בהפרש ממוצע של 20.4 נקודות.

* דיוויד בלו וגיא פניני יופיעו לגמר הרביעי שלהם בגביע הליגה, ובכך יהפכו לשחקנים עם הכי הרבה הופעות כשיעברו את יובל נעימי ששיחק שלוש פעמים במעמד.

* ניצחון של מכבי תל אביב בגמר יהפוך אותה לקבוצה עם מספר הזכיות הגבוה ביותר במפעל.

הכנות ושאר ירקות

מכבי תל אביב:

במכבי תל אביב מרוצים מהניצחון על הפועל ירושלים בחצי הגמר, והמאמן דיוויד בלאט החמיא לשחקניו על חלקים ממשחק ההגנה. בלאט הזהיר את השחקנים: "יש עוד משחק אחד בכדי להשיג את התואר", כשהוא מקפיד לבקש מהם ללחוץ בהגנה ולשחק ביחד, "כי זה המפתח שלנו כקבוצה".

מי שנראה פחות מרוצה הוא מילאן מצ'באן, שלא שיחק במשחקים האחרונים, ובמכבי מנסים לאתר לשחקן קבוצה בכדי להשאילו. ברגע שמכבי תמצא קבוצה, יתפנה סכום נוסף לתקציב להבאת גארד, כשברקע נמשכים המגעים עם קית' לנגפורד.

ומה בהקשר לסופוקליס שחורציאניטיס? "כשהוא נכנס למצבי רוח , הכי טוב לתת לו להירגע", הסביר גורם בקבוצה על הסנטר היווני. "אי אפשר ללחוץ עליו יותר מדי. הוא מבין שאסור לו להגיב ככה על המגרש, דיברו איתו והזהירו אותו על זה לא אחת כבר בעונה שעברה".

הפועל חולון:

למרות שהסיכוי שלהם להיות המנצחים בסיום הערב הוא לא גדול, הצוות המקצועי בהפועל חולון ניסה לשדר לשחקנים כי הישג כזה הוא אפשרי. בקבוצה מודעים לכך שהפסד משמעותי לצהובים עלול להשפיע על ביטחון השחקנים לקראת המחזור הראשון החשוב מול ראשון לציון ביום ראשון, במיוחד לאור העומס הרב המוטל על השחקנים לקראת המשחק. הקבוצה ערכה היום אימון על מנת להתכונן למשחק כשהכוונה היא לא להעמיס יותר מדי על השחקנים.

ההערכות בסביבת הקבוצה כי במידה ולא יתפתח משחק צמוד יעדיף דן שמיר שלא לסכן את דן גרונפלד יותר מדי, לאחר שהשחקן סובל מבעיות גב מתחילת ההכנה. בחולון בונים על יום קליעה טוב של רון לואיס ומורן רוט, שלא היה במיטבו בחצי הגמר מול ראשון לציון, ועם קצת מזל עוד יכולים להביא תואר נוסף לעיר.

שחקן מפתח

ג'ורדן פארמר (מכבי תל אביב)

עד פתיחת משחקיה הרשמיים של מכבי תל אביב, קשה היה להעריך כיצד ישתלב הכוכב היהודי במערך של דיוויד בלאט. אך בתקופה האחרונה נראה כי מכבי עם ובלי פארמר הן שתי קבוצות שונות לחלוטין. פארמר הוא למעשה הכלי היחידי של מכבי תל אביב בקו האחורי שמסוגל להוביל כדור ולנהל את המשחק בצורה גבוהה וגם לקלוע מבחוץ כמו קלע אמיתי. אם יצליח להשאר חד מול חולון, הגביע ימשיך לבלות ביד אליהו.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully