וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריימונדאס ז'וטאוטאס התפטר מנבחרת ליטא

קשר מכבי חיפה לשעבר החליט לקחת אחריות על קמפיין המוקדמות הנוראי של הליטאים, שהסתיים עם 5 נקודות בלבד

לא רק נבחרת ישראל מבכה קמפיין מאכזב במסגרת מוקדמות יורו 2012. גם בנבחרת ליטא לא היו מרוצים מיכולתה של הנבחרת ובטח לא מתוצאותיה, והערב (רביעי) החליט המאמן ריימונדס ז'וטאוטאס לקחת על עצמו את האחריות, ולהגיש את התפטרותו. "משום שלא הצלחתי לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו, אזל לי הזמן בתפקיד", אמר קשר מכבי חיפה שמונה לתפקיד בחודש פברואר 2010.

"אני רוצה להודות לשחקנים על המאמצים שלהם ולאוהדים על התמיכה ומאחל בהצלחה למחליפי בתפקיד", הוסיף ז'וטאוטאס, המאמן הכי צעיר בתולדות הנבחרת, 24 שעות לאחר שהובס 4:1 על ידי צ'כיה במשחק הפרידה שלו מהתפקיד.

הקמפיין של הליטאים דווקא התחיל מצוין, עם תוצאת תיקו מול סקוטלנד וניצחון גדול על צ'כיה, אלא שאותו ערב מרשים מול הצ'כים התברר כניצחון היחיד שתשיג ליטא בכל משחקי המוקדמות. אחד מרגעי השפל הגדולים ביותר של ז'וטאוטאס ושחקניו היה במחזור החמישי של הקמפיין, אז הובכו הליטאים על ידי ליכטנשטיין והפסידו 2:0.

בסופו של דבר סיימה ליטא את בית ט' במקום הרביעי, עם חמש נקודות בלבד שכללו ניצחון אחד, שתי תוצאות תיקו חמישה הפסדים. מחליפו של ז'אוטאוטס בתפקיד עדיין לא ידוע, אך הוא יצטרך להתמודד במוקדמות מונדיאל 2014 עם יוון, סלובקיה, בוסניה, לטביה ושוב ליכטנשטיין המאיימת.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully