וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנערים הובסה 4:1 על ידי יוון

הנבחרת של פביאן פתחה ברגל שמאל את טורניר מוקדמות אליפות אירופה ותקווה ביום שישי לתקן את הרושם נגד שוויץ

טורניר מוקדמות אליפות אירופה לנערים עד גיל 17 נפתח היום (רביעי) בישראל בהשתתפות הנבחרת אותה מדריך עופר פביאן, כמו גם איסלנד, שוויץ ויוון. הנבחרת הובסה במשחק הפתיחה באיצטדיון ראשון לציון 4:1 ליוון. בכל מקרה, שתי הנבחרות שיסיימו את הטורניר במקומות הראשונים, יעפילו לשלב העילית של המפעל, שיתקיים בתחילת השנה הבאה.

לאחר 32 דקות שקולות, כבשו היוונים צמד שערים תוך שתי דקות, כאשר ואסיליוס פאפאדופויוס כבש ראשון וניקולאוס ורגוס שני. חניכיו של פביאן לא נשברו, ובדקה ה-39 מיכאל אוחנה צימק ל-2:1. במחצית השנייה הורחק קפטן הנבחרת עומר דנינו בכרטיס צהוב שני (57). היוונים ניצלו את היתרון המספרי, כשואסיליוס פאפאדופויוס (59) השלים צמד אישי, וטאקסיאריס פונטאס (61) חתם את תוצאת המשחק.

מאמן הנבחרת עופר פביאן אמר בסיום המשחק לאתר ההתאחדות לכדורגל: "אנחנו מאוד מאוכזבים, היו ציפיות לקראת המשחק שאפשר לעשות את זה. לא עשינו את הדברים שאנו חזקים בהם ושילמנו מחיר יקר. יש ביום שישי את שוויץ ונקווה לתקן את הדברים במשחק מולם". במשחק המקביל בבית שהתקיים באצטדיון העירוני בבת ים, גברה שוויץ 1:5 על נבחרת איסלנד. ביום שישי (12:00) יפגשו חניכיו של פביאן את השוויצרים בראשון לציון.

הרכב נבחרת ישראל: דין גל, עמאר מסראווה, עומר דנינו, שחר פיבן, אלי הרוש (טריקו גטהון, 40), רמזי ספורי, מיכאל אוחנה, שון גולדברג, דור פרץ, עדן שמיר, גל מלכה (גיא נחושתאי, 50).

הרכב נבחרת יוון: גיאורגיס סטרזוס, מתאיוס נאפפיליאוטיס, יואניס סוטיראקוס, קונסטנטינוס באנטונאס, קונסטנטינוס ולאצ'וס, ואסיליוס פאפאדופויוס, טאקסיאריס פונטאס, ניקולאוס ורגוס, ניקולאוס מילוש, דימיטריוס פופוביטיס, פראקסיטליס וורוס.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully