וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנחאי: רפאל נדאל העפיל לשמינית הגמר

הספרדי ניצח די בקלות את גרסיה לופס 3:6, 2:6 ובסיבוב הבא הוא יפגוש את מאייר. גם פרר בשמינית אחרי שניצח את ראוניץ'

עונת 2011 מתקרבת לסיומה, אבל רפאל נדאל ממש רוצה לקנח אותה עם התואר בשנחאי (פרסים בסך 3.24 מיליון דולר). המדורג שני בעולם, שבשנה שעברה הודח בר בשמינית הגמר במפתיע על ידי יורגן מלצר, החל להתחרות היום (רביעי) ונכנס למעגל המשחקים בסיבוב השני, כשיריבו הראשון, גיירמו גרסיה-לופס (53 בעולם) התקשה להסתדר עימו.

המשחק דווקא נפתח בצורה צמודה, כשהמשחקון השני אף היה ארוך במיוחד והוכרע לאחר שחמש פעמים השניים חזרו לשוויון, אבל במשחקון הרביעי גרסיה-לופס נשבר, ונדאל עלה ל-1:3. נדאל שמר עד סוף המערכה הראשונה על ההגשות וניצח 3:6 תוך שהוא מנצל שש שגיאות כפולות של יריבו.

המערכה השנייה לא הייתה שונה בהרבה, כשהפעם הגיעה השבירה במשחקון השלישי שהעלה את הספרדי הבכיר ל-1:2, אבל גרסיה לופס החזיר בהגשה שלו מיד וכפה 2:2. נדאל העקשן השיג את השבירה השלישית במשחק במשחקון הבא, ומכאן הוא כבר לא עצר ודהר לניצחון 2:6, שהקנה לו את המקום בשמינית הגמר. בשלב הבא יפגוש נדאל את פלורן מאייר הגרמני (15 בטורניר, 23 בעולם).

גם דויד פרר השיג את המקום בשמינית הגמר, אבל אצלו זה הלך הרבה יותר צמוד במפגשו נגד מילוש ראוניץ' המתקמבק. הקנדי המדורג 31 בעולם, שהפסיד עד היום בשני המשחקים שלו נגד הספרדי (5 בעולם), הפסיד 7:5 במערכה הראשונה, ונכנע 9:7 בשובר השוויון של המערכה השנייה. בשלב יפגוש פרר את חואן קרלוס פררו, שניצח בדרבי הספרדי את פרננדו ורדאסקו 6:4, 3:6, 2:6.

מי שלא הצליח לשרוד את הסיבוב השני הוא ג'ו-וילפריד צונגה (8 בעולם), שנוצח במפתיע על ידי קיי נישיקורי הקנדי. הצרפתי ניצח 6:7 את המערכה הראשונה עם 1:7 בשובר השוויון, אבל בשתי המערכות הבאות הוא נוצח 6:4 ובכך סיים את דרכו בטורניר. גם יורגן מלצר בחוץ אחרי הפסד לסנטיאגו חיראלדו 4:6, 6:4, 7:6. תומאס ברדיך העפיל לשמינית הגמר אחרי 4:6, 3:6 על ראדק סטפאנק הצ'כי. אלכסנדר דולגופולוב פיגר 7:5 אחרי המערכה הראשונה נגד אלברט ראמוס הספרדי, אבל ניצח 3:6, 2:6 ועלה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully