וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "כשאתם טועים בהגנה, גם ילד יעניש אתכם"

12.10.2011 / 12:54

אחרי שספגו שלישייה מהנוער, המאמן ביקר את ההגנה באסיפה. קטן עדיין בספק. המו"מ עם טואטחה צפוי להיסגר תוך ימים

"היו קטעים טובים בהתקפה ובהנעת הכדור, אבל לא היינו צריכים לספוג שלושה שערים נגד קבוצת נוער. זה עניין של לבוא מוכנים בראש. גם אם אתה עושה טעויות נגד ילד, הוא מעניש אותך. אסור שדברים כאלה יקרו בליגה", כך אמר מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, לשחקניו באימון הבוקר של הקבוצה, באסיפה שניה שקיים מאז המשחק מול מכבי תל אביב, אחרי שהאסיפה הקודמת, ללא שחקני הנבחרות, הוקדשה למחליפים עזריאל, ימפולסקי, תמיר כהן ומגרלישווילי.

למרות שובם של שחקני הנבחרת, שחקני חיפה חזרו להתאמן הבוקר בהרכב חלקי, משום ששחקני הנבחרת הבוגרת איציק כהן, אוראל דגני, טאלב טואטחה ואייל גולסה התבקשו לא להגיע לאימון. סארי פלאח ואלון תורג'מן, שכבש את שער הניצחון במשחק האימון של הנבחרת האולימפית, ערכו אימון קל בלבד. טואטחה וגולסה קצרו שבחים על ההופעה שלהם במדי הנבחרת. בימים הקרובים צפוי להתחדש המשא ומתן בין חיפה לטואטחה, שדורש לשדרג את חוזהו לאור סעיף הקובע כי חוזהו ישודרג מדי עונה בהתאם למעמדו. טואטחה צפוי לקבל העלאה של עשרות אחוזים, אך הדבר כפוף למשא ומתן עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק.

הקפטן יניב קטן, שערך שלשום אימון מלא, התבשר כי יוכל לחזור לכושר משחק מלא אם יערוך בין שלושה לארבעה אימונים נוספים. היום ערך קטן אימון קל ועד סוף השבוע יתברר האם יהיה חלק מהסגל. ההערכה הזאת עדיין מעמידה את קטן בספק למשחק מול הפועל באר שבע ובכל מקרה הוא לא יפתח במשחק. חן עזריאל לא התאמן בגלל מתיחה., וגוסטבו בוקולי התבשר כי הוא חייב לחזור לפעילות בצורה הדרגתית ובהתאם להתפתחויות בסוף השבוע יוחלט האם יפתח על הספסל. אם זה יקרה, אייל גולסה או תמיר כהן יפתחו לצד סיידו יאיא. בחיפה מרוצים מהיכולת שהפגין כהן במשחק האימון מול קבוצת הנוער.

הבלם אנדריי פיליאבסקי הביע שוב, בפני חבריו, את אכזבתו ממעברו הצפוי לבית"ר ירושלים, אך במכבי חיפה הבהירו לו שיחזור בתום העונה לקבוצה. כפי שפורסם שלשום, פיליאבסקי קיבל אישור לערוך אימון מלא בשעות הבוקר. מאוחר יותר החליטה חיפה לשתפו במשחק האימון מול הנוער, אך הבלם טען כי הוא עדיין לא סיים את תהליך השיקום ויעבור רק לקראת סוף החודש. פיליאבסקי שקל לבקש להישאר בקבוצה עד דצמבר ולבקש להקפיא את מעברו לבית"ר עם פתיחת חלון ההעברות באמצעות השאלת משנה לקבוצת האם, אך בחיפה הבהירו כי הדבר אינו אפשרי והוא יהיה חייב לעבור. הקשר הנבחן ממאלי, מיארה בנוגו, קיבל הודעה כי חיפה תמשיך לעקוב אחריו בעתיד.

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל דחה אתמול את הדיון בעניינה של הקבוצה, שתעמוד לדין בגין קריאות גזעניות והתפרעות אוהדים, ליום שלישי הבא. הסיבה: חיפה ביקש לדחות את הדיון לשבוע הבא משום שחלק מנציגיה לא שהו בארץ במהלך השבוע.

מכבי חיפה גברה רק :3:4 על קבוצת הנוער שלה

תמיר כהן מבטיח לתת לחיפה את מה שהיא מצפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully