וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ' פתח, בנו של עטר הבקיע

10.10.2011 / 18:45

הבוגרת ניצחה 3:4 את הנוער, רועי עטר הצעיר כבש בדקה השנייה. פיליאבסקי שסיים חלק מהשיקום שותף, באנוגו הרשים

השוער ניר דוידוביץ' חזר היום (שני) להרכב של מכבי חיפה, לפחות באופן זמני: השוער פתח בהרכב במשחק מול קבוצת הנוער (3:4 לבוגרים בסיום) ונכנע כעבור שתי דקות בלבד לבעיטה טובה של רועי עטר, בנו של הסמל הכי גדול של מכבי חיפה בכל הזמנים. דוידוביץ' הוחלף במחצית השנייה על ידי השוער השלישי אסף מנדס.

הבוגרת שפתחה עם הרכב שכולל שחקנים שלא מקבלים דקות העונה כמו חיים מגרלישווילי וחן עזריאל, בחנה גם את הקשר ממאלי מיארה באנוגו, שהרשים אך הוחלף במחצית. דקה אחת בלבד לאחר השער של עטר השווה הבלם אחמד שעבאן, שכבש שער עצמי. קבוצת הנוער חוזקה בשניים מהשחקנים שמתאמנים עם הקבוצה הבוגרת – הקשרים שאדי שעבאן וערן רוזנבאום, שבלטו בצד של הצעירים.

המחצית הראשונה התאפיינה בלא מעט ניסיונות של שחקני חיפה לבעוט לשער. תמיר כהן ניסה את מזלו שלוש פעמים, וגם מוחמד גדיר היה פעיל בחלק ההתקפי. בדקה ה-27 מצאה הבוגרת את הרשת, כשויאם עמאשה עבר את חגי אלון וכבש אחרי מהלך שהתחיל עם כהן ונגמר במסירה מדוייקת של חן עזריאל. שתי דקות אחר כך, ההגנה של הבוגרת לא עמדה בלחץ. הפעם היה זה תורו של הקשר ערן מלכין, בנו של שחקן העבר דני מלכין, לכבוש ולהשוות ל-2:2. הקשר הקשית כדור מעל דוידוביץ' שהוציא כדור שני מהרשת.

מי שחשב שמסכת ההבקעות הסתיימה – טעה. שש דקות עברו והבוגרת שוב עלתה ליתרון, הפעם משער של מוחמד גדיר, שהשלים דאבל פס נהדר עם מרלון דה חסוס והעלה את קבוצתו ליתרון בפעם השנייה במשחק. אלישע לוי ערך לא מעט חילופים שכללו גם את עידן ורד שנכנס לקראת סיום המחצית הראשונה. גם דלה ימפולסקי ועלי עוסמאן נכנסו במחצית השנייה. המחצית השנחיה התנהלה בשליטה יחסית של הקבוצה הבוגרת. גוסטבו בוקולי כבש 16 דקות לסיום את הרביעי של הירוקים, בעוד בישול של דה חסוס. סמוך לשריקת הסיום צימק מיכה לאוטה את התוצאה ל-4:3.

הרכב הקבוצה הבוגרת: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, יוריצה בוליאט, יא יא סיידו, חיים מגרלשווילי; תמיר כהן, מיארה באנוגו, מוחמד גאדיר, ויאם עמאשה; חן עזריאל, מרלון דה חסוס.

הרכב קבוצת הנוער: חגי ילון; אחמד שעבאן, אמיר נסר א-דין, גבריאל גרינר, יובל יוסיפוביץ'; ערן רוזנבאום, שאדי שעבאן, ערן מלכין, דור כוכב, איסמעאיל ריאן; רועי עטר.

יניב קטן וגוסטבו בוקולי ערכו אימון מלא

ימפולסקי: "יש תחרות, שחקנים מכבדים זה את זה"

"זה היה משחק אימון אבל כולם נתנו הכל", אמר דלה ימפולסקי בסיום. "במכבי חיפה יש תחרות אבל כולם מכבדים אחד את השני. כולם רוצים לשחק ואין הרבה מנוחה. יש לנו משחק קשה מול באר שבע, היא חיה פצועה ומסוכנת. באופן אישי, אני מרגיש טוב ומתחיל לחזור לכושר. יש לנו סגל גדול וכל אחד נח בתורו. עוד ירוויחו אותי".

כפי שפורסם הבוקר, הבלם אנדריי פיליאבסקי סיים חלק מתוקפת השיקום שלו חזר להתאמן לאחר שקיבל לכך אישור מהצוות הרפואי. יחד עם זאת תקופת השיקום עדיין לא הסתיימה ולכן השחקן עדיין לא עובר לבית"ר ירושלים. הקפטן יניב קטן שערך היום אימון מלא, פרט למשחקון שנערך בדקות הסיום, לא נטל חלק במשחק משום שהצוות המקצועי מעוניין שיחזור לאימונים בצורה הדרגתית. זאת הסיבה לכך שגם בוקולי לא פתח בהרכב ורק שולב בהמשך. ביום רביעי השניים אמורים להתאמן כרגיל.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully