וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: האריס מדוניאנין צפוי להחמיץ את קרית שמונה

12.10.2011 / 10:30

קשר הקבוצה טס לבוסניה בשל סיבות אישיות ועשוי להחמיץ את המשחק הבא. איוניר: "גלעד שליט יהיה אורח הכבוד שלנו"

יממה לאחר פרסום הידיעה הדרמטית והמרגשת על חתימתה של העיסקה להחזרתו של גלעד שליט הביתה, וגם במכבי תל אביב לא נותרו אדישים לנוכח הבשורה. כבר לפני שנתיים קיים המועדון טקס מרגש לכבודו של גלעד והקדיש לכבודו את משחק הליגה נגד בני יהודה באותו מחזור. נועם שליט, אביו של גלעד התארח אז בבלומפילד וקיבל בשם בנו מנוי לשער 11 כשהוא מקבל תמיכה וחיבוק מהמועדון.

"זאת הבשורה הכי טובה שיכולנו לקבל בשנים האחרונות", אמר המאמן מוטי איוניר בהתייחסו לשחרורו הצפוי של שליט. "התרגשתי מאוד לשמוע את הבשורה הזו. כשמקבלים בשורה כזו אז כל מה שמסביב מתגמד וזה בהחלט מרגש לשמוע. המשפחה שלו חיכתה לשובו וכל העם שלנו עמד מאחוריו ורק התפלל לחזרתו הביתה. מועדון מכבי תל אביב יעשה כל מאמץ לארח את גלעד בהזדמנות הראשונה שזה יתאפשר והוא יהיה אורח הכבוד של הקבוצה. גלעד יזכה לקבלת פנים ראויה בבלומפילד", הוסיף איוניר.

ממכבי תל אביב מסרו: "המחשבות שלנו כרגע הן עם גלעד ומשפחת שליט. אנחנו מצפים לשובו בשלום ולסיומה של החוויה הקשה והנוראית הזו. אנחנו מצדיעים לכל משפחת שליט על הכוח ואומץ הלב שהראו בחמש השנים האחרונות. מושבו של גלעד במכבי מחכה לו".

גל אלברמן: "צלחת של אליפות לא קונים בשום חנות"

בחלק המקצועי, צפויים לחזור היום (רביעי) ומחר שחקני הנבחרות השונות לאימוני הקבוצה, מלבד הקשר הבוסני האריס מדוניאנין, ששיחק אמש 71 דקות במדי נבחרתו בתיקו 1:1 נגד צרפת. מדוניאנין פנה לראשי הקבוצה בשל בעיה אישית והמריא ישירות לבוסניה. במכבי תל אביב אישרו לקשר לטוס הביתה ולטפל בענייניו כאשר הוא צפוי לשוב לישראל רק בתחילת השבוע הבא ולכן הוא לא צפוי להיכלל בסגל למשחק החוץ נגד עירוני קרית שמונה ביום ראשון.

אמש נחנכה בקרית שלום, חנות המזכרות הרישמית לאוהדי הקבוצה. הקשר גל אלברמן שנכח יחד עם עוד מספר שחקנים בהפנינג החגיגי אמר: "אני מנוע להגיד איזו קבוצה אהדתי בתור ילד, אבל לקבוצה שאהדתי לא הייתה חנות מזכרות. אני זוכר בתור ילד שההורים שלי לקחו אותי לטיול בר מצווה באנגליה, אז ראיתי שם את אחת מהחנויות הכי גדולות שפתחו לאוהדי כדורגל ואני שמח שגם בישראל העניין הזה תופס תאוצה".

אלברמן יודע שמה שמקדם הכי הרבה את מכירת המוצרים הוא הצלחת הקבוצה על כר הדשא, ואמר: "אין ספק. כשהקבוצה מצליחה האוהדים מרגישים טוב יותר, הם רוצים להרגיש קרובים יותר לקבוצה ואני חושב שזה טבעי ולגיטימי, בוא נקווה שגם המשך הדרך תהיה טובה יותר מבחינת היענות האוהדים וגם התוצאות".

הקשר התייחס גם לעונש ההרחקה משני משחקים שספג חברו אלירן עטר: "נצטרך להתמודד גם עם חסרונו של אלירן עטר. אין מה לעשות. התמודדנו כבר עם חסרונם של שחקנים לאורך כל המשחקים האחרונים שלנו, אנחנו קבוצה מספיק חזקה כדי להסתדר בלעדיו למרות שהוא שחקן מצוין".

אלברמן נשאל לסיום האם לאוהדים תהיה בסוף העונה צלחת אליפות בחנות המזכרות, ואמר: "צלחת של אליפות קונים בעבודה קשה על המגרש ולא בשום חנות, ככה זה בספורט. יש לנו דרך ארוכה ומלאה במכשולים ואני מקווה שהסוף יהיה מתוק".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully