וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: פתיחה נהדרת למכבי באר יעקב

אחת הפייבוריטיות להעפלה מחצה את עירוני ר"ג 74:112 במחזור הראשון. אליצור יבנה גברה על כפ"ס/כוכב יאיר 71:84

בזמן שמרבית קבוצות הליגה העליונה מתחרות בגביע צ'אנס ועורכות הכנות אחרונות לקראת פתיחת ליגת העל ביום ראשון הקרוב, יצאה הערב (שלישי) הליגה הלאומית לדרך וכרגיל אמורה להיות בלתי צפויה ומסקרנת. חמישה משחקים בלבד נערכו הערב, זאת בשל משחקה של הפועל תל אביב בליגה האדריאטית שדחה את המפגש עם מכבי הוד השרון, ומשום שעירוני נהריה שהיתה אמורה לשחק מול עירוני נס ציונה עדיין לא עברה בבקרה. התוצאה המרשימה של היום היתה שייכת למכבי באר יעקב, שאותתה לכל הליגה על כוונותיה העונה כשמחצה את עירוני רמת גן 74:112. נצחונות השיגו גם אליצור יבנה, הפועל עפולה, עירוני קרית אתא והפועל קרית טבעון/עמק יזרעאל.

מכבי באר יעקב - עירוני רמת גן 74:112

עירוני רמת גן פתחה את העונה הנוכחית עם לא מעט תקוות, לאחר שהתחזקה בקיץ ובנתה סגל לא רע בכלל. אלא שכל זה קרה כל על הנייר, שכן הערב פגשה קבוצתו של חנן הירשוביץ' את מי שמסתמנת כיריבה הגדולה ביותר של הפועל תל אביב על העליה - באר יעקב המצוינת. החבורה של עידן פלדה שנראתה נהדר במשחקי ההכנה המשיכה במומנטום הגדול וסיפקה משחק שכל כולו הצהרת כוונות. ג'רמיין הול, שנשאר עונה נוספת בקבוצה, הוליך את רשימת הקלעים עם 24, כאשר דרו האזומן הוסיף 20 ויועד בית יוסף 16 ו-8 אסיסטים. נקודת האור היחידה ברמת גן היתה רודני ווב (18).

הפועל כפר סבא/כוכב יאיר - אליצור יבנה 84:71

לאחר שהתפרקה ממרבית נכסיה בקיץ, לא היוותה המארחת יריב של ממש ליבנאים כמעט בשום שלב של המשחק. הקבוצה של נתי כהן, שהגיעה לחצי גמר הפלייאוף אשתקד, פתחה טוב יותר ובנתה את היתרון דקה אחר דקה, עד שהוליכה 40:61 לקראת סיום הרבע השלישי. השרונים עוד הצליחו לצמק ברבע האחרון, אך לא יותר. אלעד הופמן הצטיין אצל יבנה עם 23 נקודות, קייל ווילסון הוסיף 20 וצפריר וולפר 11 ו-10 ריבאונדים. מתן מרציאנו קלע 23 למפסידים.

הפועל עפולה - הפועל לב השרון 78:92

על אף שהחליפה את כל שחקני הסגל שלה זולת עוז קלימי, עפולה פתחה היטב את העונה ונראתה מחוברת למדי. מנגד, גם אחת ההפתעות הגדולות ביותר של העונה שעברה החליפה את כל הסגל, אך אצלה העניינים עוד דורשים עבודה. רוני לומי הצטיין עם 24 נקודות אצל המנצחים, כאשר גם גרג ט'ונדיק סיים הופעת בכורה יעילה עם 18 נקודות ו-12 ריבאונדים. ג'מאל קורנלי קלע 22 ללב השרון.

עירוני קרית אתא - אליצור רמלה 89:95

אחרי מחצית ראשונה אטרקטיבית במיוחד שהסתיימה ב-51:52 לזכות רמלה, נרגע מעט קצב המשחק כאשר המארחת הידקה את ההגנה, והיתה הראשונה שמצליחה לברוח ליריבתה. שלשה של אילן נניקשווילי קבעה 69:81 למארחת, 5:30 דקות לסיום, רמלה לא ויתרה והצליחה לצמק עד 88:85, 34 שניות לסיום, אך קליעות עונשין של נניקשווילי סגרו את הסיפור. הזר החדש לני דניאל הצטיין עם 27 נקודות ו-10 ריבאונדים לקבוצה המנוסה של שרון אברהמי, רז אלבז הוסיף 13 וטוני יאנגר 11. את המפסידים הוליך מנשה מור עם 15 נקודות. אילן ברקוביץ' הוותיק סיפק 11 אסיסטים.

הפועל קרית טבעון/עמק יזרעאל - הפועל יקנעם/מגידו 76:83

למרות הפסקת הקשר עם מכבי חיפה, הקבוצה מהעמק הוכיחה כי האיחוד החדש - זה עם עמק יזרעאל - יכול לעבוד גם כן. 51 שניות לסיום קלע ליאור שגב מהעונשין, והעלה את המארחת ל-70:79. גמור? ריצת 0:6 של יקנעם/מגידו קירבה אותה עד 79:76, 31 שניות לסיום, אך לא יותר. הבאתו של רמון קלמנטה השתלמה ליוסי בונן כבר במשחק הבכורה, כאשר הזר שמכיר היטב את הליגה הלאומית הצטיין עם 24 נקודות ו-15 ריבאונדים, ג'וש גומז הוסיף 24 גם כן, כולל שתי זריקות עונשין חשובות לקראת סיום. תומאס סונדרס בלט אצל המפסידים עם ערב גדול של 23 נקודות ו-17 ריבאונדים.


כדורסל לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully