וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "אפשר היה לתת לאלירן עטר עונש על תנאי"

11.10.2011 / 18:01

קפטן מכבי ת"א התייחס להרחקה שספג חברו לקבוצה בפתיחת חנות מזכרות של המועדון: "הוא מספיק גבר להתמודד עם זה"

במכבי תל אביב התאוששו מהעונש שספג אלירן עטר מוקדם יותר וחנכו הערב (שלישי) את פתיחת חנות המזכרות של המועדון. מאות מאוהדי הקבוצה הגיעו לפתיחת החנות ופגשו שם חלק מהשחקנים שהגיעו על מנת לקדם אותה. עוד לפני פתיחת החנות בקרית שלום, ערכה הקבוצה הבוגרת משחק אימון נגד הנוער וניצחה 2:4. אלירן עטר, שחזר מפציעה, שיחק מחצית אחת.

ברק יצחקי התייחס לפתיחת חנות המזכרות: "באנו לכאן לדבר על חנות האוהדים היפה, אחר כך נתפנה לדבר גם על קרית שמונה וגם על סטוק. אןי ספק שמכבי תל אביב היא מועדון ענק בכדורגל הישראלי והחנות הזו רק יכולה להוסיף כי בכל זאת הקהל רוצה לרכוש מוצרים של המועדון וזה צעד מבורך וכל הכבוד שעשו את זה.

"בוודאי שהניצחונות זה מה שישמח את הקהל. הם באים כדי לראות ניצחונות ואנחנו פה כדי לשמח אותם ולהביא כמה שיותר ניצחונות". בנוסף, יצחקי התייחס גם לעונש שספג אלירן עטר ואמר: "אין ספק שזה עונש קצת חמור, אבל אלירן מספיק גבר לקבל את העונש הזה למרות שלדעתי היו יכולים להסתפק בעונש על תנאי".

גורם במועדון התייחס לעונש שקיבל עטר ואמר: "זה יכול היה להיות חמור יותר, והיה יכול להיות קל יותר. מצד אחד, היה אפשר לתת יותר משחקים בפועל ופחות על תנאי או להפך. אבל זה מה שהדיין החליט ואנחנו מקבלים את הפסיקה, ומה שחשוב הוא שעכשיו הקבוצה תתרכז בלחזור למסלול הניצחונות ושיפור היכולת. אנחנו אחרי שני משחקים בהם סיימנו ב-1:1, אבל אם ההופעה נגד דינמו קייב הייתה מצוינת, המשחק נגד חיפה היה פחות טוב מבחינה מקצועית. אנחנו רוצים לחזור לנצח".

יצחקי נשאל האם בסיום העונה תהיה בחנות המזכרות גם צלחת אליפות לשמחת האוהדים וענה: "יש עוד זמן עד סוף העונה. אנחנו הצהרנו את זה כבר יותר מפעם אחת בתקופה האחרונה, אנחנו עובדים לאט לאט ומתקדמים שלב שלב ואנחנו לא עובדים בדיבורים אלא במעשים. אני מקווה שבסופו של דבר נגיע לפיניש של העונה במצב טוב ואז יהיה אפשר לדבר על אליפות ועל מה שהתקשורת אוהבת.

"אין ספק שנעשה הכל בכדי להחזיר תואר למועדון. יש כאן קבוצה צעירה, טובה ורעבה שעושה הכל כדי שהקהל הזה יהיה שמח ואין ספק שהצלחה שלנו זו גם הצלחה של האוהדים ואנחנו כאן כדי לשמח אותם".

יצחקי נשאל על מצב רוחו האישי בעקבות חזרתו להרכב והשיב: "חזרתי לשחק ובשבילי זה הכי כיף אחרי שנה מאוד קשה שעברה עלי. אני צריך לחזור לכושר המלא שזוכרים ממני ומקווה שזה יבוא כמה שיותר מהר. זה לא פשוט ולא בא ברגל אבל אני עובד קשה בשביל זה".


מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully