וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "מסינה וגרשון? זה כמו מרצדס לעומת לאדה"

המלחמה בין דרוקר לגרשון נמשכת, אחרי שמאמן מונטגרנארו התבקש להשוות בין מאמנה לשעבר של ריאל מדריד לישראלי

היחסים המעורערים בין פיני גרשון לשרון דרוקר כתוצאה מהעבודה המשותפת שלהם במכבי תל אביב עד לפני שנתיים ממשיכה גם כיום להעלות לא מעט תהיות. היום (שלישי) התראיין באתר יורובאסקט איטליה דרוקר עצמו, שמדריך את מונטגרנארו, וביקר בחריפות את גרשון. הדברים מגיעים בין השאר על רקע העובדה כי גרשון הצהיר לא פעם שהטעות הגדולה ביותר שלו בקדנציה האחרונה בצהוב הייתה לצרף את דרוקר כעוזרו.

לקראת סוף הראיון התבקש דרוקר לערוך השוואה בין גרשון לבין אטורה מסינה הוותיק, מאמן ריאל מדריד לשעבר, והשיב: "הייתי בהרבה סדנאות עם מסינה ועבדתי עם גרשון. זה כמו להשוות בין מכונית מרצדס (מסינה) ללאדה (גרשון)". מלבד הנושא הזה, עלו לא מעט נושאים חשובים אחרים.

בין השאר התייחס דרוקר לעבודתו במדינות רבות (ישראל, רוסיה, בלגיה, ליטא, יוון, גרמניה ואיטליה), ואמר: "עבדתי במדינות רבות, אבל הפילוסופיה שלי נשארה אותו הדבר. בכל מועדון שעבדתי ניסיתי להביא דרך ושיטה לא רק על הפרקט, אלא גם מחוצה לו. בכל מקום למדתי משהו".

על השהות שלו באיטליה והמטרות עם מונטגרנארו, הוסיף דרוקר: "זו רק ההתחלה. זו קבוצה צעירה שרוצה לבנות לעצמה את הדרך, והפרויקט של אנקונה הוא אתגר גדול עבורנו. עבדנו קשה כדי להצליח. מכבי תל אביב זו דוגמה טובה למועדון מצליח עם ארגון טוב מאוד, שגם ללא תקציב גדול תמיד שייך לטופ באירופה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully