וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "נגד ירושלים יהיה הרבה יותר קשה"

10.10.2011 / 22:44

מאמן מכבי ת"א חושב קדימה. אליהו: "לא זוכר הפרש כזה", פרנקו: "מתנצל בפני הקהל". פרטיזן מכחישה עניין במצ'באן

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אם מישהו חשב שמה שמכבי תל אביב עשתה עד כה בליגה האדריאטית היה קרקס, קיבל הערב (שני) הוכחה שגם הליגה הישראלית לא בדיוק מספקת אתגר לאלופה. מכבי תל אביב דרסה 66:117 את ברק נתניה המסכנה ברבע גמר גביע צ'אנס, במשחק שאיבד את הערך הספורטיבי שלו אי שם בפתיחת הרבע השני והפך לפארסה של ממש ברבע שלישי של 18:41. בחצי הגמר מחר ייתקלו הצהובים במכשול מעט יותר גבוה בדמותה של הפועל ירושלים. נקווה ששם זה יהיה תחרותי יותר.

מאמן הצהובים דיוויד בלאט התייחס בסיום דווקא למשטח, שהיה חלק לטענתו: "צריך לנקות את המגרש יותר טוב, זה מה שצריך לקחת מהמשחק הזה. החבר'ה הסתכנו, המגרש היה חלק ואסור שזה יקרה. מעבר לזה, אפשר ללמוד שאם אתה בא לשחק ומקבל את היריב טוב, אתה יכול לנצח".

בלאט שם מאחוריו את המשחק והתייחס לחצי הגמר: "הפועל ירושלים שיחקה טוב וברור שהולך להיות משחק הרבה יותר קשה. עוברות לי מחשבות את מי להלביש, חבל שאני לא יכול לתת לכולם לשחק. היום לא הייתה בעיה לחלק את הדקות, פשוט מטריד אותי בהמשך שאנחנו כל פעם צריכים לעשות מהלך כנגד הטבע. טוב שיש עוד ליגה כי ככה נוכל לשחק עם אותו סגל פעמיים בשבוע".

פורוורד הצהובים ליאור אליהו הוסיף: "אני לא זוכר ניצחון בהפרש כזה. אני חושב שנתנו גז מתי שצריך ברבע השני. ידענו לתת את הפוש כמו שצריך ולברוח ברבע השלישי והרביעי. לחצנו על הגז במשך כל המשחק".

אליהו התייחס לעובדה ששלושה שחקנים זרים לא יכולים להירשם בליגה המקומית, אמר הפורוורד: "אנחנו מתעסקים בעצמנו. ברור שזה לא נוח שנתעסק בדברים שהם לא כדורסל וששחקנים כמו סופוקליס שחורציאניטיס לא יכולים לשחק איתנו בליגה".

דני פרנקו נשמע מעט המום בסיום המשחק, והתקשה להסביר מה קרה לקבוצתו, שפשוט נכבתה לחלוטין החל מהרבע השני. "זה לא יום נעים בשבילי", אמר פרנקו במסיבת העיתונאים. "אין תירוצים כאן. הקבוצה שלנו עדיין בהתהוות ויש עוד שבועיים עד המשחק הראשון. אנחנו רוצים להביע חרטה בפני הקהל שלנו".

בתוך כך, במכבי תל אביב מנסים למצוא פיתרון לסוגיית מילאן מצ'באן, שעשוי לעזוב בעוד חברו לאותה עמדה, ריצ'רד הנדריקס אמור להישאר. בסרביה עסוקים בשאלה האם מצ'באן יצטרף לפרטיזן בלגרד, למרות שדרגאן טודוריץ', המנהל הספורטיבי של הקבוצה, אמר: "מצ'באן הוא לא אפשרות מבחינתנו. יש לו בעיה גדולה בליגה האדריאטית, כשהוא לא יכול לשחק אצלנו עד ינואר כי הוא שיחק כבר במכבי תל אביב.

"אני לא יודע מה הסטטוס שלו במכבי תל אביב, אם הוא עוזב או נשאר שם. יש לנו שלושה-ארבעה מועמדים לחיזוק בעמדת הפאוור פורוורד, אבל אין שום דבר שקרוב לסגירה". לצידה של פרטיזן נחשבת גם ז'לגיריס כמועמדת לקלוט את הסרבי. במקביל למגעים הללו עם מספר קבוצות, בכיר במכבי תל אביב ציין היום שעתידו של השחקן יעלה לדיון בישיבת ההנהלה הקרובה.

כל הסטטיסטיקות מהמשחק המביך הזה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully