וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: הפ' הרצליה, הפועל ר"ג ונס ציונה ברבע הגמר

0:0 הספיק לקבוצה מהשרון מול מכבי הרצליה כדי לעלות, האורדונים ניצחו 0:2 את הכח, ונס ציונה גברה 0:2 על מכבי ב"ש

אחרי שבליגת העל כבר הושלם שלב הבתים של גביע הטוטו, בליגה הלאומית התקדמו היום (שני) לעבר המחזור החמישי והאחד לפני אחרון, שבסיומו הבטיחו הפועל הרצליה, הפועל רמת גן וסקציה נס ציונה הבטיחו את מקומן ברבע הגמר, כשהפועל ירושלים, מכבי הרצליה ומכבי אחי נצרת מתקרבות להגיע לשם.

במוקד משחקי היום עמד המפגש בין הכח עמידר רמת גן להפועל רמת גן (בית ג'), שהסתיים בצורה שונה מזה שהתנהל בליגה, אז ניצחו הסגולים 0:1. הפעם האדומים ניצחו 0:2 אחרי שליאור אסולין (35) ואביב עזריה (80) הבקיעו את השערים שהעלו את הפועל רמת גן לרבע הגמר מהמקום הראשון, בעוד הסגולים הודחו. בית"ר תל אביב רמלה ניצחה 0:2 את עירוני בת ים אחרי שמתן לוטטי (25) ודודו בן שושן (88) הבקיעו.

בבית ב' גם כן נערך משחק דרבי בין הפועל הרצליה ומכבי הרצליה, שמובילות את הבית, אבל לצערם של הצופים המשחק הסתיים ב-0:0 מאכזב. הפועל הרצליה כבר ברבע הגמר, בעוד שלמכבי הרצליה תספיק נקודה במשחק מול הפועל רעננה כדי להצטרף ליריבתה העירונית.

מכבי אחי נצרת (בית א') הייתה יכולה להבטיח את מקומה גם כן ברבע הגמר, אבל היא סיימה רק ב-1:1 מול הפועל נצרת עילית. יהודה זנו הבקיע את שער היתרון לנצרת עילית בדקה ה-60, אבל פנדל של זיו קבדה שבע דקות לאחר מכן השאיר את נצרת עם נקודה שהעלתה את מאזנם לעשר. הפועל כפר סבא עדיין נאבקת על מקום בשמינייה האחרונה, והיום היא השיגה את ניצחונה מול מכבי אום אל פאחם בדקה ה-90 אחרי שבן אז'ובל הבקיע את השער החשוב.

סקציה נס ציונה (בית ד') העפילה לרבע הגמר אחרי ניצחון חוץ 0:2 על מכבי באר שבע אחרי שמאור אסור (40) ואואנדו אקירמי (90) הבקיעו את השערים לזכות קבוצתו של רפי כהן, שניצבת במקום הראשון ומקדימה בשלוש נקודות את הפועל ירושלים, שהפסידה 2:1 להפועל אשקלון. אדם מזרחי, שהבקיע שלושה שערים במחזור האחרון, הבקיע את הראשון לירושלמים בדקה ה-35, אבל אילן רנקביץ' (55) ועדי סופר (70) ביצעו את המהפך.

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully