וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אביחי ידין נקנס, והוחזר לאימונים

10.10.2011 / 16:58

המועדון הודיע כי הסיבה להשעייתו הייתה "עקב מרמור מתמשך מצידו". השחקן עצמו אמר: "מתנצל על ההתנהלות מול קשטן"

האם זוהי סופה של פרשת אביחי ידין? הקשר שהושעה מפעילות במהלך השבוע שעבר נענש על ידי המועדון והוחזר לאימונים. במועדון טענו כי הסיבה להשעייתו היא "עקב מרמור מתמשך מצידו", וציינו כי "הדבר פגע בקבוצה, במועדון, בשחקנים ובמאמן הקבוצה דרור קשטן באופן אישי".

בהפועל תל אביב קיימו שיחת הבהרה עם השחקן, ולאחריה סוכם כי הוא יחזור לפעילות מלאה. בנוסף, ידין נקנס בעקבות העבירה הגסה שביצע במהלך המשחק בליגה האירופית נגד ראפיד בוקרשט. במועדון ציינו כי "ועדת המשמעת בה נקנס השחקן עסקה רק סביב מעורבותו בקטטה במשחק מול ראפיד, אשר הובילה להרחקתו משלושה משחקים. השעייתו אינה קשורה להרחקתו משלושה משחקים", ודחו את הטענות לפיהן ידין הושעה מהקבוצה עקב הדלפות. כמו כן, הסכום שבו נקנס הקשר יועבר למחלקת הנוער של המועדון.

ידין אמר בצאתו מוועדת המשמעת הפנימית: "אני מתנצל על ההתנהלות שלי מול דרור קשטן שבדיעבד פגעה בקבוצה. המועדון והאוהדים מאוד חשובים לי, וזה הבית שלי כל עוד אשחק בישראל".

רונן קצב, סוכנו של ידין, אמר בסיום הפגישה: "הפגישה הסתיימה בצורה טובה. גם אם יש לפעמים מחלוקות או אי הבנות, דברים נפתרים. אביחי הבין את הטעויות שעשה והוא פגע בקשטן, העיקר שהוא חוזר עכשיו למגרש. איכשהו התקשורת קישרה את זה לסוגיית ההדלפות, אבל זה בכלל היה קשור לזה, אלא לנושא של דיבורים בחדר ההלבשה ולא עם עיתונאי כזה או אחר".

דורון אוסידון הוסיף: "אביחי חזר לאימונים אחרי שהבין את הטעויות שלו. אני מקווה שנצא לדרך חדשה. אביחי זה שחקן שאנחנו צריכים. למרות כל מה שאמרו בתקשורת, לא היה קשר בין אביחי להדלפות, כשההשעייה הייתה בעקבות התנהגות לא נאותה באימונים".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully