וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "הקבוצה רקובה וזו אשמתו של קשטן"

הרוחות במועדון סוערות בעקבות אסיפת הנזיפה והמצב החברתי הרעוע. ידין נזרק מהאימון, יעמוד לדין משמעתי וצפוי לספוג קנס

הרוחות בהפועל תל אביב עדיין סוערות מהעובדה שהקבוצה הפסידה שני משחקים ברציפות ומאסיפת הקבוצה שערך אתמול דרור קשטן, שהפציר בשחקני הקבוצה לא לדבר אחד נגד השני בתקשורת. "תופעת ההדלפה פה היא בושה, אתם מבזים את עצמכם ואת המועדון", זעם המאמן.

מקורב למועדון האשים דווקא את המאמן בבעיות. "במקום לדאוג לחדר הלבשה שמח ולאווירה טובה בקבוצה, קשטן מאשים את התקשורת", אמר אותו מקורב. "זה נחמד ויפה להטיף נגד הדלפות, אבל הקבוצה רקובה מבפנים וזו האחריות הישירה של המאמן. אי אפשר לבוא בטענות לשחקנים שמדברים על מה שכואב להם. משהו לא טוב עובר על הפועל תל אביב העונה, בעיקר מבחינה חברתית. זה הדבר הראשון שקשטן צריך לדאוג לו, ולא להסתכל כל הזמן על מה שכתוב בתקשורת".

שחקני הקבוצה הביעו אכזבה רבה מדבריו של קשטן על כך שיקנוס קולקטיבית. אם אכן יקרה הדבר זה יגביר את המתח ביניהם לבין המאמן, אך מהלך שכזה אולי אף יגרור תגובה של השחקנים, שיפנו להנהלה בנדון.

גם אימון הערב לא היה שקט, כאשר בחדר ההלבשה אמר קשטן לאביחי ידין "קח את הדברים שלך ולך, אתה לא מתלבש היום". בקבוצה מספרים כי המאמן מייחס חלק מההדלפות במועדון לקשר, שהועמד מוקדם יותר לדין משמעתי בגין הרחקתו במשחק מול ראפיד בוקרשט והתנהלותו בתקופה האחרונה. "ידין חושב שהוא יכול לנהל מלחמות מול המאמן ולעשות מה שהוא רוצה בקבוצה", אמר גורם במועדון על הקשר, שצפוי להיקנס.

מאוחר יותר כתב ידין בחשבון הפייסבוק שלו: "כל מי שמכיר אותי כשחקן כדורגל יודע שאני מקצוען. אוהדי הפועל יודעים כמה אני אוהב ומשקיע בקבוצה וחשובה לי הצלחתה. מקווה שאקבל הסברים בקרוב לסיבת השעייתי ואוכל לחזור לאימונים בהקדם".

דמארי וגורדנה אמורים להיות כשירים להפועל פ"ת

בקבוצה מרוצים מהפגרה הקצרה ומקווים כי עד אחרי יום כיפור, האווירה הלא טובה במועדון תשתפר. כמו כן, קשטן אמור לאשר חופשות קצרות לנוסא איגייבור ואפולה אדל, כשרועי גורדנה ועומר דמארי אמורים להיות כשירים למשחק מול הפועל פתח תקוה.

גבע תלם, דובר הפועל תל אביב לשעבר, הגיש בימים האחרונים את תביעתו כנגד הקבוצה לבית הדין לעבודה בתל אביב. בכתב התביעה, שהוגש באמצעות עוה"ד רמי שפאן, גולל תלם את השתלשלות האירועים שהובילה לפיטוריו, שנעשו שלא על פי חוק וממניעים אישיים המנותקים לחלוטין מכל שיקול מקצועי. בין היתר, דורש תלם מהנהלת הקבוצה תשלומי פיצויים וסכומי כסף נוספים אשר מגיעים לו על פי חוק וכן פיצוי נוסף בגין פיטורים שלא בוצעו על פי הנהלים הנדרשים.

קשטן נזף בשחקניו: "מגעיל איך שאתם מדברים אחד על השני"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully