וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלירן עטר שוב לא התאמן

10.10.2011 / 12:36

החלוץ טרם החלים מהפציעה בירך וטופל ע"י הצוות הרפואי. במועדון הוחלט שלא להעמידו לדין פנימי. שביעות רצון מהפגרה

אחרי שנהנו משלושה ימי חופש, חזרו הבוקר שחקני מכבי תל אביב להתאמן ופתחו בכך למעשה בהכנות לקראת משחק הליגה, במסגרת המחזור השמיני ביום ראשון הבא נגד עירוני קרית שמונה (20:50, שידור ישיר בערוץ הראשון).

מי ששוב לא נטל חלק באימון הקבוצה הוא החלוץ אלירן עטר, שטרם החלים לחלוטין מהפציעה בירכו וטופל על ידי הצוות הרפואי. מחר (שלישי) צפוי עטר לעמוד לדין בבית הדין בהתאחדות בשל אירוע זריקת הבקבוק על אוהד מכבי חיפה, במשחק שנערך בשבוע שעבר בבלומפילד. בשלב זה הוחלט בהנהלה שלא להעמיד את עטר לוועדת משמעת פנימית בתוך המועדון, אם כי גורם בקבוצה אמר שגם האופציה הזו נשקלת.

בקרית שלום קיבלו בסיפוק רב את פגרת יום הכיפורים, וזאת בשל העומס הגדול שהיה לקבוצה בחודש שעבר, בדומה לעומס המשחקים בליגת העל ובאירופה המצפה לשחקנים. עם זאת, לא כל שחקני הסגל זכו למנוחה לאור מספר השחקנים הרב הנמצא בנבחרות השונות. השוער גיא חיימוב טס למלטה עם הנבחרת הבוגרת, בעוד שרועי קהת, דור מיכה, מואנס דאבור, אלי זיזוב ועומר ורד נמצאים במחנה האימון של הנבחרת הצעירה.

אליהם יש להוסיף גם את שלושת הזרים, הקשר הבוסני באריס מדוניאנין שישחק ביום שלישי נגד צרפת במוקדמות היורו, בעוד שסאבו פאביצ'ביץ' שאמנם לא החלים מהפציעה בקרסולו, נכלל בסגל נבחרת מונטנגרו לקראת משחקה ביום שלישי בשוויץ. גם הבלם הצעיר רוברט פונצ'ץ נמצא בסגל נבחרת קרואטיה הצעירה וישוב ביום רביעי לישראל.‎ ‎‏

מחר יחנכו בקרית השלום את חנות האוהדים ששופצה ונפתחת מחדש לקהל הרחב.

מכבי תל אביב ניצחה 0:3 את בני לוד במשחק אימון

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully