וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "לא נעבור יותר לסדר היום על עבירות משמעת"

10.10.2011 / 10:21

בקבוצה חוששים מהתרופפות המשמעת והאיחורים הרבים. המאמן נעים והבלם בן יוסף ערכו שיחת הבהרה ויישרו ההדורים

בלם בית"ר ירושלים תומר בן יוסף ומאמן הקבוצה יובל נעים ערכו הבוקר (שני) שיחה הבהרה בנוכחות יושב ראש המועדון איציק קורנפיין. השניים לא משדרים על אותו גל מאז החל לאמן נעים את בית"ר, והמאמן היה מאוד לא מרוצה מכך שהשחקן נטש את משחק האימון מול הכח עמידר רמת גן ביום חמישי (2:3) במהלכו ולא נשאר עד לשריקת הסיום.

בשיחה שהתקיימה באווירה כללית טובה, שטח נעים את טענותיו ודרישותיו מהשחקן ואמר לו כי הוא מצפה ממנו לקחת יותר אחריות ומנהיגות כשחקן ותיק. בן יוסף, מצידו, אמר את אשר על ליבו, כאשר בסופו של דבר יושרו ההדורים בין השניים. בתום השיחה שב הבלם להתאמן עם הקבוצה מבלי לספוג עונש או קנס כלשהו.

מעבר למקרהו של בן יוסף, בבית"ר עסקו בימים האחרונים בתופעה של מספר איחורים של שחקנים לאימונים ואף למשחק האימון נגד הכח ובחשש מהתרופפות במשמעת, שעלולה להיות קריטית במיוחד עקב העובדה שמדובר בקבוצה צעירה.

לאחר השיחה של נעים עם בן יוסף, כינס קורנפיין את השחקנים ואמר להם: "בשבוע האחרון נוצרה כאן תופעה של איחורים ועבירות משמעת. אנחנו נמצאים אחרי יום כיפור ובאווירה הזאת כל מה שהיה עד היום נמחק, אך מהיום ואילך לא נעבור על סדר היום אם יבוצעו עבירת משמעת כאלה או אחרות".

נעים לשחקניו: "מי שלא רוצה להיות פה, ישוחרר"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully