וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים לשחקנים: "מי שלא רוצה להיות כאן, יקבל שחרור"

6.10.2011 / 20:44

מאמן בית"ר ירושלים זעם על שחקניו אחרי ה-2:3 על הכח במשחק אימון: "תעריכו את החולצה". פאסוס כבש ונראה טוב

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (חמישי) 2:3 את הכח עמידר רמת גן במשחק אימון, אבל המאמן יובל נעים זעם על שחקניו. באספיה חמה שנערכה מיד לאחר השריקה אמר המאמן: "מי שלא רוצה להיות כאן שיבוא אליי ויקבל שחרור. אתם צריכים להעריך את החולצה של בית"ר ירושלים. מי שהמשחק אימון הזה נראה לו מיותר שיודיע לי ובפעם הבאה אני אשחרר אותו ממשחקים כאלה. אני רוצה שתגיע מפוקסים אחרי כיפור ותתנו הכל".

נעים ארגן את המשחק במטרה לשפר את כושר המשחק של השחקנים ולבדוק מספר אופציות לשינויים. מבית"ר נעדרו קובי מויאל, עמית בן שושן, סטיבן כהן ועדן נחמני הפצועים, וכמו כן אריאל הרוש, אלי דסה ואופיר קריאף שנמצאים בנבחרות.

הכח פתחה מצויין את המשחק והובילה 0:2 משערים של חיים מלכה ומאור אידה אך בית"ר ביצעה מהפך וכבשה שלושה שערים על ידי מתן בן סימון, צחי אליחן וליאנדרו פאסוס הברזילאי. החלוץ הברזילאי, שבית"ר מנסה להעבירו בבקרת התקציבים, הרשים במחצית השנייה בה שיחק ונראה כי יוכל לסייע מאוד לקבוצה באם יוכל לשחק.

בסיום אמר נעים לעיתונאים: "ברור לנו שאנחנו צריכים להשתפר, אנחנו לוקחים דברים טובים מהמשחק הזה וגם יש לתת את הדעת על דברים לא טובים. אנחנו מודעים לבעיה בהגנה, אנחנו לא מוצאים את שני הבלמים המתאימים לשחק ואנחנו צריכים לעשות חושבים. נמצא את שני הבלמים שהכי ירצו לשחק והם ישחקו נגד ראשון לציון".

בהקשר של הבלמים, נעים החליף בדקה ה-30 את תומר בן יוסף ומתן בראשי שפתחו בהרכב מאחר והיה מאוכזב ממשחקים של השניים. בן יוסף עזב למקלחות כבר בהפסקה ונסע לביתו עוד לפני סיום המשחק. נעים לא אהב את המהלך ואמר לאנשים במועדון כי לא יעבור על כך לסדר היום. במועדון מנסים להרגיע את העניינים ומקווים שאחרי הצום הכל יחזור לשגרה בגזרת הבלם.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully