וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: "אין תקציב לערבות לזרים"

10.10.2011 / 9:50

המפרקים שוב מקשים על לנדאו, 15 אלף ש"ח מונעים הגעת שחקנים למבחנים. לקראת הפועל ת"א: "עוברת ימים לא קלים"

הפועל פתח תקוה הודיעה בימים האחרונים למספר סוכני שחקנים כי בשלב זה היא לא מסוגלת להנחית שחקנים למבחנים. הסיבה: המועדון לא מסוגל להפקיד ערבות, 15 אלף שקלים בלבד (שאמורים לחזור למועדון), לשחקנים זרים. הדבר מונע כרגע מהמאמן גילי לנדאו, שבמקביל ממשיך לחפש גורמים פרטיים שיהיו מוכנים להשקיע כסף בכדי להחתים חלוץ, להתחזק.

"גילי עושה עבודה טובה, אבל המפרק מקשה עליו", אמר שחקן בקבוצה. "אם לא נחתים חלוץ, נרד ליגה. המפרק לא מבין שקצב של נקודה למשחק לא מספיק כדי להישאר". ייתכן שבימים הקרובים ינחת זר למבחנים, אבל זה יקרה רק אם יושג תקציב לכך. אוהדי הקבוצה שוקלים לערוך מפגן עידוד למאמן באחד המשחקים הקרובים על המאמצים הרבים שהוא עושה בכדי לחזק את הקבוצה ועל כך שבחר לא לעזוב את המועדון גם ברגעים קשים.

בסוף השבוע נערכה פגישה בין היועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד משה אביבי, לבין המפרקים. בפגישה הסביר אביבי כי אין טעם בהגשת בקשה לבית המשפט לפיה עליו להורות להתאחדות לכדורגל להחזיר למועדון תשע נקודות עקב הליך הפירוק. "ההליך הזה הוא תקנוני ולא ניתן לשינוי", הסבירו בהתאחדות. המפרקים שוקלים כעת פניה לבית הדין העליון של ההתאחדות בבקשה להחזיר את הנקודות למאזנם. בהתאחדות העריכו שהבקשה לא תתקבל.

בסוף השבוע הבא (מוצאי שבת, 19:30) תתארח הקבוצה בבלומפילד, במשחק מול הפועל תל אביב. "הפועל עוברת ימים לא קלים, אבל זאת קבוצה שרצה לאליפות. מצד שני, אנחנו ועירוני קריית שמונה הקבוצות היחידות מהפלייאוף התחתון שלא הפסידו לפחות שלושה משחקים", אמרו בקבוצה.

לאור המצב הכלכלי, לנדאו מנסה לגייס כסף

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully