וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: לנדאו מנסה לגייס כסף מגורמים פרטיים

4.10.2011 / 10:26

המפרקים לא מאשרים החתמת חלוץ, המאמן לא מרים ידיים. במועדון טוענים: אין טעם להליך הוצאה לפועל מטעם ההתאחדות

מפרקי הפועל פתח תקוה, עו"ד עמית פינס וליאור דגן, הודיעו למאמן גילי לנדאו כי בינתיים הם לא מאשרים לו להחתים חלוץ. לנדאו, שסירב להשלים עם המצב, מנסה בימים האחרונים לגייס כסף מגורמים פרטיים, במטרה לגייס סכום שיאפשר לו להחתים שחקן חופשי. גם המנכ"ל אפי צפריר עורך בימים האחרונים מאמצים כדי לנסות ולסייע לקבוצה באמצעות גורמים פרטיים. גורם בהפועל פתח תקוה אמר הבוקר: "המצב לא פשוט. לנדאו נאלץ לתמרן בין שחקנים ללא ניסיון בליגת העל. הוא מוציא מים מהסלע, אבל זה לא יספיק כדי להישאר בליגת העל". עם או בלי קשר לעיכוב מצד המפרקים, החלוץ סאמל סבאנוביץ' ממונטנגרו הודיע כי בשלב זה לא יגיע לקבוצה.

במועדון טוענים כי הליך ההוצאה לפועל שבו פתחה ההתאחדות לכדורגל מיותר, וכי בימים הקרובים יובהר שלא היה צריך לממש את הבטוחות שהופקדו על ידי הספונסרים שמסרה אותם. כזכור, לפני מספר ימים קוזזו מחשבון הקבוצה הוצאות משפט בגובה אלפי שקלים, לאחר שההתאחדות השיבה לעצמה את הסכומים הרלוונטיים בעקבות הפניה להליך המשפטי.

אתמול ערכה הקבוצה אימון בחוף הים, בו תפקד לנדאו על תקן מציל. "אין בת ימי שלא יודע לשחק מטקות ואת שירת הים", התפייט המאמן שהפתיע והקריא את השירה בעל פה.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully