וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוט אוזיל: "לא ביקשתי להיעדר מהמשחק מול טורקיה"

קשר גרמניה הכחיש שצפה במשחק מהיציע בשל הלחץ באיסטנבול: "להפך, זה היה אמור להיות אירוע מיוחד בשבילי"

נבחרת גרמניה הסתדרה ביום שישי האחרון מצוין גם ללא מסוט אוזיל, שצפה בחבריו מהיציע מנצחים 1:3 את טורקיה ושומרים על מאזן מושלם במוקדמות יורו 2012 עם 27 נקודות אחרי תשעה משחקים. קשר ריאל מדריד, שלפי דיווחים ביקש לא לשחק מול טורקיה, ממנה הגיעו הוריו, התראיין לאתר ההתאחדות הגרמנית, הזים את השמועות והסביר שהוא בסך הכל סובל מפציעה בעקב אכילס.

"כל מי שקצת מכיר אותי, יודע שאני רוצה לשחק ככל שאני יכול, בין אם זה בריאל מדריד או בנבחרת", אמר אוזיל, "מעבר לזה, המשחק בטורקיה היה אמור להיות אירוע מיוחד מאוד מבחינתי, כמו המפגש בברלין בשנה שעברה. כשקראתי שהלחץ באיסטנבול גרם לי לבקש לא לשחק, לא הבנתי מאיפה הפרסום הזה בא בכלל. שוחחתי עם המאמן ביום שישי לגבי המצב שלי ואמרתי לו שאני מוכן לשחק למרות הפציעה והכאבים, אבל יואכים לב סירב. הוא אמר שעלינו כבר ליורו, ולכן הוא לא רוצה לקחת שום סיכון. האווירה באצטדיון הייתה מצוינת וכולם היו נחמדים מאוד אלי".

אוזיל סיפר שאחרי המשחק ביקר בחדר ההלבשה של הטורקים: "לפני המשחק חמיט אלטינטופ (שחקן באיירן מינכן עד העונה שעברה) ביקר בחדר ההלבשה שלנו כדי להחליף איתנו חולצות. אז לאחר המשחק הגעתי לחדר ההלבשה של הטורקים ואיחלתי להם בהצלחה מול אזרבייג'אן. אני משוכנע לגמרי שטורקיה תסיים במקום השני בבית". אוזיל רוצה מאוד לחזור להרכב גרמניה כבר מול בלגיה ביום שלישי. כזכור, אם הנבחרת של יואכים לב תנצח, טורקיה תוכל להסתפק בתיקו ביתי מול אזרבייג'אן כדי לסיים במקום השני. "אני אשמח מאוד לשחק כבר מול בלגיה", אמר אוזיל, "אני מרגיש יותר טוב וגם הצוות הרפואי אמר שהמצב שלי השתפר".

מוקדמות יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully