וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אין לנו את הפריבילגיה לבלגנים"

9.10.2011 / 18:20

שחקני בית"ר ירושלים מקווים לשקט עם החזרה לאימונים, לקראת המשחק מול ראשון לציון. החלה הבוררות מול רוני לוי

לאחר חופשה של שלושה ימים, צפויים מחר (שני) שחקני בית"ר ירושלים לשוב ולהתאמן לקראת המשחק נגד הפועל ראשון לציון, שייערך ביום שני הבא באצטדיון רמת גן. המאמן יובל נעים נתן לשחקנים שלושה ימי מנוחה על מנת לצבור כוחות ולחזור רעננים.

כזכור, נעים אמר באסיפת השחקנים ביום חמישי לאחר המשחק נגד הכח עמידר רמת גן: "בית"ר ירושלים זה לא עוד מועדון. מי שרוצה להיות כאן צריך להתאבד על החולצה. מי שאין לו חשק לעשות את זה שיבוא אליי ואני ישחרר אותו". נעים צפוי לערוך מחר שיחה עם תומר בן יוסף וייתכן גם שעם היו"ר איציק קורנפיין, במטרה ליישר את ההדורים עם הבלם, לאחר שבן יוסף עזב את המגרש במהלך המחצית השנייה והסביר כי לא ידע שישנה אסיפה בסיום המשחק.

מעבר לכך, מספר איחורים שהיו בקבוצה והרעש שנגרם מכך, יצרו אי שקט בקרב השחקנים. חלקם מרגישים כי בעקבות שני ההפסדים האחרונים מחפשים אותם בדברים הקטנים. שחקן בקבוצה אמר: "אולי אנחנו לא כאלה טובים, אבל שחקנים כאן מחויבים, אוהבים את המועדון ואכפת להם לעשות הכל כדי להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. הדבר שאנחנו הכי צריכים זה שקט להתאמן ולעשות את הדברים בצורה נכונה. אין לנו את הפריבילגיה לבלגנים, אנחנו לפני עונה קשה מאוד וצריכים להתרכז בכדורגל".

סדר המשחקים החדש של ליגת העל משפר את סיכויי בית"ר לארח את מכבי חיפה במחזור ה-12 באצטדיון טדי. המשחק שנדחה בשבועיים עקב השינויים בלוח המשחקים, הפך את הסיכויים לאירוח הירוקים בטדי לגבוהים. אם קצב העבודה יימשך כמצופה, מכבי חיפה תהיה זאת שתחנוך את טדי המחודש ב-19 בנובמבר, למרות שבבית"ר עדיין לא יכולים לומר בפה מלא את הדברים וחוששים מתקלות ועיכוב בקצב העבודה שידחו זאת.

היום החלה הבוררות בין המועדון לרוני לוי. כזכור, בית"ר תובעת את לוי על סך של 2 מיליון שקלים בעקבות הפרת חוזה ונזקים שנגרמו לה כתוצאה מכך. המאמן, מצידו, הגיש תביעה נגדית של כמיליון שקלים על פגיעה בשמו הטוב ובמוניטין שלו. בחודש הבא יחל שלב העדויות בנושא.

יובל נעים לא אהב את הגישה במשחק האימון האחרון

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully