וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו קורץ: "איתי שכטר עוד יבקיע הרבה שערים"

מאמן קייזרסלאוטרן נשאל על כושרו של החלוץ, שממעט לכבוש בינתיים: "כשהוא ילמד לשחק פשוט, הוא יהיה טוב יותר"

קייזרסלאוטרן, קבוצתם של איתי שכטר וגילי ורמוט, פתחה את הבונדסליגה בצורה לא טובה. הקבוצה, שהפתיעה בעונה שעברה וסיימה במקום השביעי, השיגה ניצחון בודד בשמונת המחזורים הראשונים וכבשה חמישה שערים בלבד. שניים מתוכם היו מרגליו של שכטר, עליו דיבר היום (ראשון) מאמן הקבוצה מרקו קורץ: "איתי שכטר צריך להתאקלם בליגה וזה קורה לאט לאט. בישראל הוא היה מתאמן רק שעה בכל יום, כאן יש יותר פיזיות ואימונים קשים יותר. הוא מגיע מתרבות שונה לחלוטין, שם אנשים מלאים בגאווה עצמית".

המאמן סבור שהחלוץ הישראלי עדיין לא רגיל לרמה הגבוהה איתה הוא נאלץ להתמודד מדי שבוע: "הוא חייב להבין שההגנות בגרמניה חזקות יותר ממה שהוא רגיל, כאן צריכים להיות מרוכזים יותר, אחרת מאבדים את הכדור. אסור לו לכדרר יותר מדי, כי הוא סתם מאבד אנרגיה. הוא מאוד נמרץ ומתוסכל כשהוא לא מבקיע. יגיע השלב בו הוא יסתגל וילמד לשחק פשוט יותר ואז הוא יהיה טוב יותר".

מצד שני, קורץ גם יודע שלשכטר יש איכויות שעוד ישפיעו לטובה על הקבוצה בעתיד: "יש לו מהירות מדהימה ויכולת תמידית לאיים על השער, כולם רואים זאת. אני חושב ששכטר עוד יבקיע הרבה שערים לזכותנו", סיים המאמן.

בסוף השבוע תצא קייזרסלאוטרן למשחק קשה מאוד בגלזנקירכן מול שאלקה, אצטדיון בו הפסידו שכטר וורמוט בעונה שעברה עם הפועל תל אביב בליגת האלופות 3:1, כשהחלוץ כובש את השער לזכות האדומים.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully