וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: התינוק מחגיגות העריסה של בבטו הצטרף לפלמנגו

17 שנה אחרי הקדשת השער המיוחדת מהמונדיאל בארה"ב, התחיל בנו של החלוץ להתאמן עם הקבוצה הבוגרת של פלמנגו

המונדיאל בארצות הברית ב-1994 נחשב עד היום לאחד הזכורים לטוב, בין הסיבות לכך, אפשר למנות את העובדה שהוא שהוא הגיע אחרי המונדיאל הגרוע באיטליה, את האיצטדיונים המשוכללים, את הפרשי השעות, את הרגעים המרגשים כמו הפנדלים בגמר וההחמצה של באג'יו, וגם בגלל חגיגות השערים המצוינות: ראשידי יקיני שנכנס אל תוך השער אחרי שהבקיע את הגול הראשון של ניגריה אי פעם במונדיאלים מול בולגריה, דייגו ארמנדו מראדונה שכמעט אכל את המצלמה אחרי השער שלו מול יוון, וכמובן החגיגה המפורסמת של ז'וסה רוברטו גאמה דה אוליביירה - הידוע יותר בכינויו בבטו.

כמה ימים לפני רבע הגמר נגד הולנד, ילדה אשתו של חלוץ נבחרת ברזיל בן, הילד השלישי של בני הזוג. אחרי שהבקיע את השער השני באותו משחק, חגג בבטו עם תנועות של עריסה דמיונית, כשחבריו לסלסאו רומאריו ומאזיניו מצטרפים אליו מיד לאחר מכן.

בסוף השבוע קיבל התינוק הזה, מתאוס, היום קשר התקפי בן 17 שהולך בדרכי אביו, דקות ראשונות של אימון עם הקבוצה הראשונה של פלמנגו. בבטו הגאה, שדיבר בטקס חגיגי לפתיחת הבניין החדש של ההתאחדות לכדורגל של מדינת ריו דה ז'אנרו, אמר: "כעת אני מצפה שהוא יתקדם וישחק עם קבוצת הנוער". בבטו העביר שתי קדנציות בפלמנגו - הראשונה למשך שש שנים באמצע שנות השמונים, והשנייה בת 15 משחקים ב-1996.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • בבטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully