וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: אוסטרליה וניו זילנד בחצי הגמר

הוואלאביס הדיחו את אלופת העולם הקודמת דרום אפריקה עם 9:11 במשחק הפכפך. ניו זילנד גברה 10:33 על ארגנטינה

אחרי שאתמול (שבת) יצאו לדרך רבעי הגמר באליפות העולם בראגבי, היום קיבלנו את המנה העיקרית, כששלושת המדורגות ראשונות בעולם חיפשו את הכרטיס לחצי הגמר. במשחק שפתח את היום עלו לכר הדשא בוולינגטון אלופת העולם דרום אפריקה והזוכה הטרייה בטורניר שלושת האומות, אוסטרליה.

שלב הבתים אומנם התאפיין בתוצאות גבוהות, אבל ברגע שהרמה עולה בדרגה, הסיפור משתנה. הוואלאביס, שניצחו את הספרינגבוקס פעמיים בדרך לאותה זכייה בשלושת האומות, פתחו את המשחק בטירוף וטריי של ג'יימס הורוויל בדקה ה-11 בתוספת פנדל מדויק של ג'יימס או'קונור, הציבו אותם ביתרון 0:8. הדרום אפריקאים סירבו לוותר על התואר ומורנה סטיין, מלך הנקודות של האליפות, החזיר אותם בגדול עם שני פנדלים ודרופ גול מוצלח, שהפכו את התוצאה ל-8:9 לטובתם. שמונה דקות לסיום, או'קונור, הבועט הצעיר, רק בן 21, עמד בלחץ הגדול ושלח פנימה את הפנדל המכריע, שהעניק את הניצחון לאוסטרליה, 9:11 בסיום. המאמן הצבעוני של דרום אפריקה, פיטר דה ויליה, התפטר בסיום המשחק בעקבות ההדחה.

במשחק השני, ניסתה המארחת והמדורגת ראשונה בעולם ניו זילנד, שלצערה ידועה בעיקר בשל הלוזריות שלה, לחזור אל חצי הגמר, אליו לא הגיעה בטורניר הקודם. זה לא היה פשוט מול נבחרת ארגנטינה העיקשת, אבל בעידודם של 50 אלף צופים משולהבים ביציעי אדן פארק באוקלנד ניצחו האול בלאקס 10:33. הכוכב הגדול של המשחק היה פירי ויפו, שעם שבעה פנדלים מדוייקים, לא הותיר לפומאס סיכוי להפתיע. לקראת הסיום, טריים של קיירן ריד ובראד ת'ורן סגרו את הסיפור והניו זילנדים יפגשו את אוסטרליה לקרב אדיר בחצי הגמר.

ראגבי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully