וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגריה לא העפילה לאליפות אפריקה, איינוגבה יהיה בינואר

9.10.2011 / 11:11

בני יהודה יצאה נשכרת מכך שהשוער לא ייעדר לחודש. קסטוטיס איבשקביצ'יוס ישוב ביום רביעי, ליעד אלמליח יחל להיבחן

בבני יהודה קיבלו במהלך סוף השבוע בשורות טובות, כאשר התברר כי נבחרת ניגריה לא העפילה לאליפות אפריקה, ועקב כך נחסכה היעדרותו של השוער דלה איינוגבה במהלך חודש ינואר הקרוב. בקבוצה שמחו לגלות כי איינוגבה לא יצטרך להיעדר לתקופה של חודש לפחות ויוכל לעמוד בשער הקבוצה, במהלך משחקי הסיבוב השני בליגת העל.

הנבחרת הניגרית שהייתה הפייבוריטית לעלות מבית ב' במוקדמות אליפות אפריקה, פגשה אמש את גיניאה, שדורגה ראשונה בבית ערב המחזור. המשחק הסתיים בתיקו 2:2 מאכזב, כשניגריה ספגה שער שוויון כואב בדקה ה-90 והודחה מהמשך המשחקים. איינוגבה פתח בהרכב, שיחק 90 דקות ובסיום המשחק נותר על כר הדשא, יחד עם חבריו הכואבים וההמומים מאי ההעפלה. גם אפה אמברוז, שחקנה של מ.ס.אשדוד, נכלל בסגל הנבחרת הניגרית וגם הוא כמובן יעמוד לרשות קבוצתו.

בתוך כך, אחרי פגרת יום הכיפורים יחלו הזהובים להתכונן לקראת משחק הליגה במחזור השמיני נגד בני סכנין, בשבת הקרובה בבלומפילד. הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שנמצא בסגל נבחרתו, ישוב לאימוני הקבוצה ביום רביעי. הקשר ליעד אלמליח, ששוחרר מהפועל עכו והפך לשחקן חופשי, החל להיבחן בבני יהודה וינסה להרשים בימים הקרובים את המאמן יוסי אבוקסיס.

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully