וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים ערכו משחק ראווה, הקבוצה של וויד ניצחה

עקב השביתה שמאיימת על העונה, אספו כוכבי ההיט מספר חברים ועלו על הפרקט. כריס בוש: "אנחנו רעבים לכדורסל"

השיחות בין נציגי השחקנים ונציגי הליגה ממשיכים, כאשר עד מחר אם לא יושג סיכום עקרוני יבוטלו השבועיים הראשונים, אלא שלכוכבי ה-NBA כבר ממש מדגדג בידיים אז הם ארגנו משחק ראווה משלהם והתייחסו אליו ברצינות גמורה, בסיומו אגב ניצחה הקבוצה של דווין וויד 140:141 אחרי הארכה. לברון ג'יימס למשל, שבמהלך המשחק צעק על השופט אחרי שלא קיבל עבירה, הגיע למשחק בחולצה עליה הכיתוב: "הכדורסל לעולם לא מפסיק".

כוכבי מיאמי היט, לברון ו-וויד, ארגנו, כמו בשכונה, שתי קבוצות וערכו משחק. הקבוצה של לברון כללה עוד את כריס בוש, ג'מאל קרופורד, קווין דוראנט, ג'וני פלין, רודי גיי, דאמון ג'ונס, רייג'ון רונדו, ראסל ווסטברוק ולו וויליאמס. הקבוצה של D-וויד כללה עוד את כרמלו אנתוני, קארון באטלר, מריו צ'למארס, אדי קארי, ווסלי מתיוס, כריס פול, אמארה סטודמאייר, ג'ון וול ודורל רייט.

כ-4,000 צופים הצליחו להשתחל ולחזות במשחק המסקרן שנערך בקמפוס של אוניברסיטה באזור. המשחק המותח היה צמוד מאוד בסיום, והוא נכנס להארכה לאחר ש-2.9 שניות לסיום הזמן החוקי קבר מלו שלשה. בסיומה של חמש הדקות הנוספות ניצחה הקבוצה של וויד 140:141, לאחר שתי קליעות עונשין מוצלחות של פלאש, שסיים את המשחק עם 25 נקודות, אמארה קלע 21, וול הוסיף 16 נקודות. מן העבר השני, לברון תקע 34 נעצים, כולל שלשה מחצי מגרש, דוראנטולה סיים עם 27 נקודות, בוש הסתפק ב-17.

כמובן שהחבר'ה ביציעים ועל הפרקט נהנו, אבל כוכבי הליגה הביעו לאחר המשחק את כמה הם רוצים שהמשא ומתן יצלח והליגה תחל במועדה. "אני ממש מתגעגע לכדורסל", אמר בוש. "אני יודע שכל החבר'ה רעבים כבר לחזור לשחק. גם אני".

"הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות זה להמשיך לשחק כדורסל ולגרום להנאה לכל צופינו", אמר וויד. "עם זאת, לא הגענו למשחק הזה לדבר על השביתה. הגענו לכאן כדי לדבר ולשחק כדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully