וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט ואן מרוויק: "נמאס לי מבאיירן מינכן"

מאמן נבחרת הולנד סולד מהתנהלות הבווארים ביחס לאריאן רובן: "במקום להודות לנו שבדקנו אותו, הם מאשימים אותנו"

המאבק בין מאמן נבחרת הולנד ברט ואן מרוויק ובאיירן מינכן עולה שלב. מאמן האוראנג' זועם על התנהלותו של המועדון הבווארי לגבי שחקן הקבוצה אריאן רובן.

כזכור, הקשר ההולנדי המצוין של מוליכת הבונדסליגה נכלל על ידי ואן מרוויק בסגל נבחרת הולנד לקראת שני משחקיה האחרונים בקמפיין מוקדמות יורו 2012 מול מולדובה ושבדיה, אלא שביום שישי, יממה לפני משחקה הראשון, הוא שב על עקבותיו לגרמניה כדי לעבור ניתוח שישביתו לתקופה של כ-10 ימים. זו אינה הפעם הראשונה שמתגלעים בין שני הצדדים חילוקי דעות באשר לכשירותו של השחקן.

"כעת הם מטילים את האשמה לגבי הבקע שיש לרובן עלינו", אמר ואן מרוויק בכעס. "זאת במקום להודות לנו על כך שבדקנו אותו כשהוא הגיע למחנה הנבחרת בצורה מקיפה. שוב הם מאשימים אותנו, זה דבר שיכול לגרום לך להשתגע. זה כמעט אנטי-חברתי. כשקראנו לנו לצמד המשחקים, הוא אמר לי שהוא לא כשיר במאת האחוזים ושבבאיירן הוא צריך לשחק עם כאבים".

בחודש פברואר, הודיעו באיירן מינכן והתאחדות הכדורגל ההולנדית על משחק ידידות שאמור להיערך ב-22 במאי 2012 כחלק מהכנה של האוראנג' לקראת היורו באוקראינה ופולין וכן כחלק מהפשרת היחסים בין שני הצדדים עקב הפציעות של רובן. אלא שכעת ואן מרוויק מעדיף לוותר על התענוג: "אם זה תלוי בי, אנחנו לא נשחק נגד באיירן. נמאס לי מהם. מבחינתי, לא נשחק נגדם בחודש מאי".

הולנד ממשיכה להיות מושלמת

מוקדמות יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully