וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה הכריחו את מסוט אוזיל לשחק נגד טורקיה

הקשר ממוצא טורקי ביקש לא להשתתף במשחק לאחר שנבחרתו כבר העפילה, בהתאחדות חששו שזה ייצור תקדים מסוכן

אחד המפגשים המסקרנים ביותר במשחקי מוקדמות יורו 2012 ייערך כשנבחרת טורקיה תארח את נבחרת גרמניה הערב (שישי, 20:30), במסגרת בית א'. הפיקנטריה הגדולה במשחק תהיה כשמסוט אוזיל, שחקנה של ריאל מדריד, יככב במדים הלבנים של נבחרת גרמניה. אוזיל, כידוע, בן למהגרים טורקים, החליט בעברו, בניגוד לשחקנים אחרים בגרמניה, ללבוש את מדי גרמניה.

במשחק הקודם בין שתי הנבחרות שנערך בגרמניה (0:3), ספג אוזיל שריקות בוז מאוהדי נבחרת טורקיה הרבים שגדשו את האצטדיון הלאומי בברלין. גם הפעם יזכה שחקן ריאל ללא מעט קריאות גנאי על הבחירה שלו.

לא מעט יצאו נגד אוזיל במרוצת זמן מאז בחר בגרמניה. חמיט אלטינטופ, שבינתיים חבר אליו הקיץ בריאל, אמר עליו למשל לפני כשנה: "אני אדם סבלני ואני מכבד את דרכו של אוזיל, אבל אני לא יכול להתמוך בהחלטה שהוא לקח". אלטינטופ טען שהיא נבעה ממניעים עסקיים: "אם הוא היה מייצג את טורקיה, אולי הוא לא היה מגיע לריאל מדריד".

אוזיל עצמו אמר לעיתון הטורקי "רדיקל": "אני אוהב את טורקיה באותה מידה שאני אוהב את גרמניה. למרות שכבר העפלנו, עבורי זה יהיה המשחק הקשה ביותר בקמפיין". אגב, מעבר להעפלת גרמניה, אוזיל עוד עלול לטרפד את הניסיון של טורקיה לעלות, כאשר היא מתמודדת מול בלגיה על המקום השני. עם זאת, הוסיף אוזיל: "שריקות הבוז לא ישפיעו עליי".

בעיתון טוענים גם שבהתאחדות הגרמנית דחו את בקשתו של אוזיל שלא לקחת חלק במשחק, כאמור, אף על פי שגרמניה כבר הבטיחה השתתפותה ביורו 2012, זאת כדי לא להוות תקדים למקרים אחרים בעתיד.

גם אביו של מסוט, מוסטפא אוזיל, התראיין לעיתון הטורקי, ואמר: "מסוט לא שונה מנורי שאהין, חאמיט אלטינטופ או מחמט אקיצ'י, אבל הנסיבות הביאו אותם לשחק בנבחרת טורקיה ואותו בגרמניה. אני מקווה שאנשים יכבדו את ההחלטה שלו".

מוקדמות יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully