וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "בכל יום אני חושב שמחר אני עוזב"

תירגעו, מאמן ברצלונה בינתיים לא הולך. הוא רק הסביר את המוטו שלו, וחשף מה הוא הכי אוהב לעשות: "לתכנן משחקים"

הליגה הספרדית, כמו בכל אירופה ושאר מדינות, יצאה לפגרה עקב משחקי הנבחרות שיתקיימו הערב (שישי) וכן באמצע השבוע הבא. מבחינתו של מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה זה היה זמן מצוין כדי לעשות דברים אחרים מלבד לאמן.

המאמן הקטלאני יככב בקרוב בקמפיין לבנק. הבמאי פרננדו טרואבה ערך עימו ראיון מעניין, כאשר דבריו של גווארדיולה ישמשו כבסיס לאופי הקמפיין. העיתון הקטלאני "ספורט" הביא את הדיאלוג המרתק בין השניים. הנה מספר ציטוטים נבחרים.

"בכל יום אני חושב כאילו מחר אני עוזב", אמר גווארדיולה. "כשאתה עושה משהו, תמיד אתה צריך לחשוב כאילו שמחר זה יומך האחרון בו. אני עובד טוב יותר, כשאני חש שיש לי את החופש להחליט על עתידי. ככה אני בונה את התשוקה שלי.

"הדבר הנהדר ביותר שיש בעבודה שלי זה לתכנן את המשחק. עם איזה שחקנים אני אפתח, איזה כלים יש לי ואיך להשתמש בהם, איך היריב שלי חושב ומה הוא יעשה, אני מנסה לדמיין מה יקרה", עוד אמר מאמנה של אלופת ספרד ואירופה.

"אין לי מושג מה אעשה בעתיד", הוסיף גווארדיולה כשנשאל לגבי הבאות. "אם עדיין ירצו אותי אישאר, ואם לא אמצא מקום אחר. במקצוע שלי צריך לקחת החלטות לפי מה שקורה בשטח ברגע נתון".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully