וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון/הרצליה: קני לוסון חתם כזר חמישי

הפורוורד/סנטר בן ה-23 מצטרף לסגל כגיבוי לעמדות הפנים וישחק בגביע הליגה. אימון: הקבוצה גברה 57:62 על הבקעה

בני השרון/הרצליה הודיעה הערב (חמישי) על החתמת זר נוסף, הפורוורד/סנטר קני לוסון (23, 2.05 מטר). לוסון הוא בוגר מכללת קרייטון שנחשב לשחקן עם קליעה רכה מחצי מרחק ומחוץ לקשת. בעונה האחרונה העמיד לוסון ממוצעים של 9.2 נקודות, 5.5 ריבאונדים ב-19.4 דקות משחק.

לוסון הוא הזר החמישי שמחתימה הקבוצה של רועי חגאי והוא אמור להוות גיבוי לעמדות הפנים במקרה של פציעה של אחד הזרים. השחקן אמור לנחות לפנות בוקר בישראל וישחק כבר ביום ראשון בגביע הליגה במקום טרבור בוקר הפצוע. לוסון צייץ הערב בטוויטר: "אני בדרך לתל אביב ומתפלל שהכל יהיה בסדר. להתראות אמריקה".

היו"ר אלדד אקוניס הוסיף: "זר חמישי זה לא משהו שתכננו לעשות אם להגיד את האמת, אבל בעקבות הפציעה של בן רייס שגמר את העונה והסגל המצומצם הבנו שאנחנו חייבים גיבוי למקרה של פציעות, אפילו הקלות ביותר, כי להישאר במינוס זר זה משהו שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו באף משחק כמו שלמדנו בטורניר שעברו בפולין עם הפציעה של בוקר. לוסון הוא שחקן צעיר ששמח של ההזדמנות שקיבל והוא בא לפה כשהוא יודע שהוא זר חמישי ויקבל את הצ'אנסים שלו בהתאם לסיטואציה. מדובר בבחור עם אופי מצוין, חכם, ואנחנו מאמינים שיוכל לתת לנו ערך מוסף ולעזור לנו כאשר נצטרך אותו".

ועוד מהשרון. הקבוצה גברה 57:62 על מ.כ הבקעה במשחק אימון שהיה צמיד לכל אורכו. דלרוי ג'יימס בלט עם 19 נקודות, לייסדריוס דאן וגיא לביא הוסיפו 15 נקודות כל אחד. פול דילייני ודנילו פינוק הירבו לבקעה עם 11 כל אחד.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully