וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול: "הייתי רוצה לזכות ביורוליג עם ברצלונה"

הכוכב הספרדי של לוס אנג'לס לייקרס התאמן בקטאלוניה, שלח רמז לעתיד ודיבר על השביתה: "אסון אם העונה תתבטל"

כוכב הלוס אנג'לס לייקרס פאו גאסול, דיבר הערב (חמישי) במסיבת עיתונאים בברצלונה, וסיפר על שאיפתו העתידית לזכות יום אחד ביורוליג עם הקבוצה הקטאלונית: "הייתי רוצה לזכות ביורוליג עם ברצלונה, וזה דבר אפשרי מפני שכרגע יש שביתה ב-NBA, ואין לי קבוצה נכון לעכשיו. זה לא דבר שאני מאבד בגללו שינה, אבל זה תואר שעדיין אין לי".

גאסול דיבר על השביתה ב-NBA: "זה יהיה אסון רציני אם העונה הזו תתבטל, משהו מאוד דרמטי. הרבה שחקנים יושפעו מהעניין, גם מבחינה אישית וגם מבחינה כלכלית, אבל יראו את זה כקורבן אפשרי לעתיד. באופן אישי, הייתי ממש שמח ששני הצדדים ינהגו בהיגיון".

למרות זאת, מאמין גאסול, יכול לצאת גם משהו טוב מהשביתה: "אם השביתה תמשיך, זה יהיה דבר טוב לשחק בקבוצה ולנסות ולזכות בכל התארים. זו קבוצה ברמה הגבוהה ביותר שיש" התייחס פאו לעתידו האפשרי, והוסיף: "אני מאוד שמח להיות כאן, זה מאוד מיוחד עבורי, ואני אעשה הכל עבור ברצלונה, אעזור למאמן צ'אבי פסווקאל בינתיים, גם אם אני לא חתום בקבוצה".

גאסול התאמן היום בפעם הראשונה עם האלופה הספרדית, בעוד שאחיו מארק מתאמן שם כבר יומיים. האחים הובילו בקיץ את נבחרת ספרד לתואר אליפות אירופה השני ברציפות באליפות שנערכה בסלובניה, ושניהם כבר עברו בצעירותים בברצלונה.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully