וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: הפועל באר שבע ניצחה את אשדוד 1:2

גיא לוי פתח את הקדנציה שלו ברגל ימין. גבאי ואקסברד כבשו, מזרחי צימק. המאמן: "השחקנים עברו טראומה, זה ישתפר"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שתי החתמות מעניינות ביצעה הפועל באר שבע בימים האחרונים. אחרי שביום שבת, בתום ניצחונה הראשון העונה, 0:2 על הפועל חיפה בקרית אליעזר, התפטר המאמן ניר קלינגר, מינו בקבוצה מהדרום את גיא לוי, שחזר לקבוצה לקדנציה נוספת אחרי שעזב לפני כשנתיים. כמו כן, היום ביצעה הקבוצה החתמה מעניינת עוד יותר, כשאוהד לויטה, ששיחק בשנתיים האחרונות האחרונות בהולנד בקבוצת ואלוויק, סגר בווסרמיל עד סיום העונה, בעיקר כדי להחליף את השוער הפולני מרצ'ין צבאי, שרבים בבאר שבע טוענים שהיה אשם בשערים שספגה הקבוצה.

את טבילת האש הראשונה שלו, ערך לוי היום באשדוד, כאשר מ.ס. אשדוד של יוסי מזרחי אירחה את באר שבע למשחק אימון. בשערה של באר שבע פתח דניאל ליפשיץ, שהפגין יכולת טובה ולא ספג, וככל הנראה צפויה בבאר שבע תחרות על אפודת השוער הראשון. בהגנת הקבוצה פתח איבן גארידו, הבלם הקולומביאני שהגיע לקבוצה להתרשמות, ויוכל לחתום בה מפני שהוא שחקן חופשי.

המשחק התנהל בתנאים של חום רב, ובמחצית ביצעו שני המאמנים חילופים רבים, כך שלויטה לא קיבל דקות ראשונות בקבוצתו החדשה. המחצית הראשונה הסתיימה בלי שערים, אבל שלוש דקות לתוך המחצית השנייה, עלתה באר שבע ליתרון, משער של דובב גבאי אחרי בישול נאה של יוסי שבחון.

בדקה ה-77, הבקיעה באר שבע את השני שלה: אקסברד בעט מקצה הרחבה אל תוך הרשת של גל אנגלשטיין, השוער השני של אשדוד. ארבע דקות מאוחר יותר, עידן שדה פרץ מצד ימין, העביר כדור רוחב לנבו מזרחי שצימק ל-2:1, תוצאה שנותרה עד סיום המשחק.

גיא לוי סיכם: "לדעתי זה היה בסדר גמור. זה לא קל בשביל השחקנים. הם עברו טראומה גם בפתיחת השנה הקשה וגם התפטרות של מאמן וזה לא דבר של מה בכך. אנחנו רק התחלנו השבוע וזה לא מדד. אני מאוד מרוצה מהשחקנים, כולם רוצים ועובדים ואני מאמין שזה עוד יילך וישתפר. זה רק משחק אימון בסך הכל".

על השוער החדש אמר: "ההחתמה של לויטה טובה למועדון. אני מצטער בשביל צבאי כי הוא בחור מקסים, אבל משהו התפספס. זה לא אומר שהוא שוער לא טוב, אבל שחקן זר שמגיע יכול גם לא להצליח. זה קרה לשחקנים גדולים. לויטה הוא שוער מצוין, ייקח לו זמן להיכנס לכושר ובינתיים דניאל ליפשיץ עושה עבודה טובה".

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט
הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully