וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם: רפאל ואן דר וארט מעצבן את הארי רדנאפ

הקשר ההולנדי התלונן על העמדה שבה הוא משחק, המאמן השיב: "שפשוט יעשה את העבודה שלו". פאבליוצ'נקו ממורמר

אם יש משהו שמאמנים לא ממש אוהבים, זה ששחקנים מכתיבים להם באיזו עמדה הם מעוניינים לשחק. הארי רדנאפ הוציא את זעמו על רפאל ואן דר וארט שעושה את אותו הדבר בטוטנהאם. כידוע, ההולנדי סיפר השבוע כי הוא התבקש לשחק בצד ימין ולא במרכז הקישור, והודה כי אין לו את אותו מחץ בעמדה הזו.

"כן, זה נראה כמו בעיה", הגיב היום (חמישי) רדנאפ לדברים. "רפא לא יכול לרוץ אחורה ולרדוף אחרי המגן. נגד הקבוצות הטובות יותר זו בעיה. העמדה הכי טובה של רפא היא במרכז, לשחק מאחורי השחקן הקדמי. הבעיה היחידה היא שג'רמיין דפו משחק שם גם כן וג'רמיין משחק טוב מאוד עכשיו".

רדנאפ הביע את כעסו על דבריו של ואן דר וארט, והוסיף: "אני מניח שיש לי החלטה לקבל. אני מניח שעכשיו ההחלטה מי ישחק היא בין רפא לג'רמיין. רפא הוא שחקן נהדר. יש לו יכולות נהדרות, אבל אם אתה בקבוצה ומבקשים ממך לעשות משהו, באמת, אתה פשוט צריך לעשות אותו".

ובינתיים רומן פאבליוצ'נקו כבר מכוון לעבר חלון ההעברות בינואר וסיפר ב'סאן' כי הוא מתכוון לעזוב את התרנגולים בפגרה: "אני לא מקבל דקות משחק בטוטנהאם למרות שאני נמצא בכושר פיזי טוב. אני מאוד רוצה לשחק כדורגל. זו הסיבה שאני צריך להתחיל לחשוב עכשיו על מעבר לקבוצה אחרת בחורף.

"אני אוהב את טוטנהאם. הקבוצה היא כמו המשפחה השנייה שלי, אבל אם שום דבר לא ישתנה, אני אסכים לכל השאלה שתהיה. למעשה, אני אסכים לכל עסקה שתהיה שתשיב לי את ההזדמנות לשחק באופן קבוע".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully