וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: אין שבר ברגלו של בריאן רנדל

6.10.2011 / 10:10

הפורוורד עבר בדיקת MRI שהורידה את מד הלחץ, כאשר נקבע כי הוא יחמיץ את המחזור הראשון בליגה וישוב בעוד שבועיים

אנחת רווחה בהפועל ירושלים: בריאן רנדל עבר הלילה (בין רביעי לחמישי) בדיקת MRI ששללה אפשרות שהפורוורד סובל משבר מכף רגלו אחרי שהוא נפצע באימון הקבוצה השבוע. משמעות תוצאות הבדיקה היא שרנדל ייעדר במשך שבועיים עד שלושה, וישוב לאחר מכן לפעילות סדירה. השחקן סובל מבצקת סביב שרירי כף הרגל מהפציעה שנגרמה לוומקרעים חלקיים של סיבים.

משמעות תוצאות הבדיקה שעבר היא שרנדל ישוב להתאמן בעוד כעשרה ימים, יחמיץ את משחקי גביע צ'אנס כמו גם את משחק הליגה הראשון מול בני השרון ב-17 באוקטובר, כשהוא עתיד לשוב למחזור השני כאשר ירושלים תתארח למשחק המסקרן נגד הפועל גלבוע/גליל שבוע לאחר מכן. כזכור, גם בעונה שעברה נפצע השחקן ברגלו ונעדר למשך כחודשיים מהמגרשים בין ינואר למרץ, מה שהגביר את הלחץ כעת בבירה מפני פציעה דומה.

יום סוער עבר אתמול על הפועל ירושלים. לאחר שהודיעה על צירופו של ג'ון תומאס, החתימה הקבוצה באופן רשמי גם את הרכז האמריקאי אייברי בראדלי, שעל מועמדותו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט לפני למעלה מחודש. כזכור, עודד קטש וקבוצתו ניהלו משא ומתן עם שחקנה של בוסטון סלטיקס, אך נרתעו כשזה הביע את רצונו לשוב ל-NBA עם תום השביתה. כעת, כאשר נראה שפתיחת הליגה תידחה בשל חילוקי הדעות הרבים בין ארגון השחקנים ודיוויד סטרן, התרצה בראדלי ויצטרף לקו האחורי של קטש. בירושלים ממשיכים בהכנות לפתיחת העונה, כאשר הקבוצה תקיים הערב משחק אימון מול הפועל חולון.

אייברי בראדלי חתם בהפועל ירושלים

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully