וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוקיו: רפאל נדאל העפיל לרבע הגמר

הספרדי הציג משחק טוב נגד ראוניץ', השיג שתי שבירות ודהר עם 5:7, 3:6 לסיבוב הבא, בו יפגוש את חיראלדו הקולומביאני

הטניסאים כבר מרגישים את סוף העונה, אבל עוד לפני שזה קורה חלקם נפגשים השבוע בטורניר טוקיו, יפן (פרסים בסך 1.214 מיליון דולר). רפאל נדאל, שנחשב לפייבוריט בטורניר צלח הבוקר (חמישי) את הסיבוב השני אחרי שגבר על מילוש ראוניץ' המתקמבק 5:7, 3:6 בדרכו לרבע הגמר בניסיון להגן על תוארו.

השניים, שנפגשו פעם אחת לפני שנתיים באותו טורניר בדיוק אז הספרדי ניצח 4:6, 4:6, שמרו על משחק צמוד במהלך המערכה הראשונה, כשראוניץ' מכה בה שבעה אייסים, אבל במצב של 5:5 ללא אף שבירות, המדורג 2 בעולם שעט קדימה עם משחקון הגשה מוצלח ומשחקון שבו שבר את ההגשות של הקנדי בדרך ל-5:7.

במערכה השנייה מצא נדאל את השבירה במשחקון השישי וטיפס ל-2:4, יתרון עליו שמר עד סיום המשחק, כשהוא משלים את העבודה תוך שעה וחצי ובשלב הבא הוא יפגוש את סנטיאגו חיראלדו הקולומביאני (53 בעולם), שגבר 4:6, 6:7 את דימיטרי טורסונוב.

המדורג 2 בטורניר אנדי מארי ממש לא היה צריך לעבוד קשה כדי לגבור על אלכס בוגומולוב (38 בעולם) 1:6, 2:6. דויד פרר עלה גם הוא לרבע הגמר אחרי שגבר 6:4, 2:6, 2:6 על מתיו אבדן האוסטרלי, המדורג 137 בעולם. דויד נלבנדיאן שמדורג 64 בעולם הדיח את איבן דודיג בזכות 6:7, 2:6.

גם בטורניר בייג'ין נערכו היום משחקים בסיבוב השלישי. קרוליין ווזניאקי, שחוגגת בימים האלה שנה בצמרת הדירוג העולמי, השיגה נקמה קטנה בקאיה קאנפי כשניצחה אותה 3:6, 6:7 (3). בסיבוב הבא תפגוש הדנית את פלביה פנטה, שגברה 1:6, 6:4, 4:6 על דומיניקה ציבולקובה.

אגניישקה רדוואנסקה הפולניה, שנמצאת בכושר נהדר, ניצחה 4:6, 2:6 את סופיה ארוידסון השבדית ותשחק ברבע הגמר מול אנה איבנוביץ' הסרבית. אנסטסיה פאבליוצ'נקובה הרוסיה ניצלה את פרישתה של ויקטוריה אזרנקה ותשחק מול אנדראה פטקוביץ' הגרמניה בשלב הבא.

עדכון ראשון :9:05

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully