וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק אימון: מכבי ראשל"צ גברה על מכבי חיפה 75:84

5.10.2011 / 21:33

הכתומים שמרו על מאזן מושלם בהכנה, באומן הוביל עם 17 נקודות. וויז קלע 25 למפסידים, שחסרו את ווילקרסון ולנדסברג

מכבי ראשון לציון סיימה את שלב משחקי האימון שלה לקראת העונה הקרובה בצורה מושלמת כשניצחה הערב (רביעי) את מכבי חיפה 75:84 בבית מכבי בראשון לציון. הקבוצה של אפי בירנבוים תתאמן באופן סדיר עד למשחק בגביע צ'אנס ביום ראשון מול בני השרון אליו היא מגיעה כפייבוריטית, בעוד מכבי חיפה, שלא תשתתף כמתחרה בגביע צ'אנס, תשחק ביום שישי במשחק אימון נוסף מול גלבוע/גליל. בחיפה חסרו במהלך המשחק את סילבן לנדסברג וטיילר ווילקרסון שסבלו מקלקול קיבה.

המחצית הראשונה בין הקבוצות הייתה צמודה, כשחיפה מובילה 11:15 במהלך הרבע הראשון, אך דקות טובות של ברנדון באומן ודרווין קיצ'ן נתנו את היתרון לכתומים במחצית 36:39. הרבע השלישי היה הטוב ביותר של ראשון לציון שבעזרת דקות מצוינות של אדריאן אוטר ברחה עד ליתרון 16, אותו חיפה צמצמה ל-65:53 בסוף הרבע השלישי. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד כששני המאמנים מנצלים אותם לתת לשחקני הספסל דקות משחק רבות יותר.

קלעו לראשון לציון: ברנדון באומן 17, אדריאן אוטר 13, אייל שולמן 12, ג'ו קרופורד 11, דרווין קיצ'ן 10, אור סולומון 7, עמית תמיר וניצן חנוכי 5 כל אחד, איגור נסטרנקו 4. קלעו למכבי חיפה: ג'רמי וויז 25, אבי בן שימול 12, קרלוס פאוול ושון וויליאמס 10 כל אחד, סיימון פארין ושון לבנובסקי 5 כל אחד, טמיר אריאלי 2.

נדחה משחק האימון בין חיפה ואורלנדו

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully