וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "קיווינו להגיע למלטה למשחק עם חשיבות"

5.10.2011 / 18:46

חלוץ מאיורקה מרשה לעצמו לסכם. טואטחה מתאמן עם כאבי בטן. גיא חיימוב נפגע בפניו באימון ופונה לבית החולים

נבחרת ישראל קיימה הערב (רביעי) אימון נוסף לקראת המשחק מול מלטה בשלישי הבא. לאימון הצטרף הבלם אוראל דגני ממכבי חיפה. לואיס פרננדז זימן את הבלם לאור מצוקת הבלמים בנבחרת, לאחר שטל בן חיים לא יצטרף לנסיעה בגלל הרחקה. טאלב טואטחה ששוחרר מאימון הבוקר בשל כאבי בטן ייבדק על ידי ד"ר מרק רוסנובסקי. הערב הוא נטל חלק באימון. חלוץ מאיורקה, תומר חמד, שכבש צמד במשחק האחרון של מאיורקה, אמר לפני האימון: "תמיד כיף לבוא לנבחרת, המטרה שלנו היא לנצח ולסיים במקום השלישי בבית. לא חשבנו שכך יסתיים הקמפיין. קיווינו להגיע למשחק כשתהיה לו חשיבות. המטרה היא לתת הרגשה טובה לאוהדים שאכזבנו. אין משחק קל בבית הזה".

"המעבר לאירופה עושה לי טוב", הוסיף החלוץ בנוגע ליכולת האישית שלו. "אני מתקדם כל שבוע. אני מגיע עם יותר ביטחון ולא יודע אם יש הבדלים מהיכולת שהצגתי לפני מספר חודשים".

שוער מכבי תל אביב גיא חיימוב הוסיף: "מלטה חלשה על הנייר, אבל עובדה שיוון התקשתה מולה וניצחה רק בדקה ה-90. אין יותר גאווה מלהיות בנבחרת. ננסה לשמח אנשים בארץ. אחת המטרות היא לסיים במקום השלישי, בשביל זה אנחנו נלחמים". במהלך האימון חיימוב נפגע בפניו אחרי היתקלות עם החלוץ טל בן חיים. השוער פונה לבית חולים וככל הנראה יזדקק לתפרים או הדבקה.

גם לואיס פרננדז מצא עניין במשחק במלטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully