וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז: "חשוב לנצח ולסיים במקום השלישי"

5.10.2011 / 10:12

מאמן נבחרת ישראל מוצא עניין גם במשחק האחרון בקמפיין מול מלטה. דודו אוואט ואליניב ברדה נעדרו מאימון הפתיחה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נבחרת ישראל פתחה הבוקר (רביעי) את מחנה האימון המקוצר שלה בארץ לקראת המשחק מול מלטה בשבוע הבא, שינעל את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת ערכה הבוקר אימון ראשון ואחר הצהריים תערוך אימון נוסף. לסגל הצטרף ברגע האחרון בן שהר מאוקזר, שזומן על חשבונו של עומר דמארי הפצוע. "אם נפסיד, נוכל לאבד את האפשרות לסיים במקום השלישי בבית", סיכמו בנבחרת עוד לפני תחילת האימון. לישראל אמורה להספיק תוצאת תיקו כדי לסיים שלישית.

מי שנעדר מאימון הפתיחה של הנבחרת הוא דודו אוואט. השוער הישראלי של מאיורקה הספרדית יגיע ישירות למלטה. חיסור נוסף היה של חלוצה של גנק אליניב ברדה, שיחבור לחבריו הערב. דודו ביטון חולה וערך אימון בצדי המגרש. השחקן ייצא עם הקבוצה למלטה וכבר הערב צפוי לחזור לאימונים. גם בן שהר, אייל גולסה ודני בונדר ערכו אימון קל בשל עומס. מי שזומן כדי לעבות את הסגל הוא אוראל דגני ממכבי חיפה. עוד לפני פתיחת האימון אמר המאמן לואיס פרננדז לשחקנים: "חשוב מאוד לצח את המשחק ולסיים במקום השלישי בבית".

כזכור, הנבחרת (13 נקודות בתשעה משחקים) ממוקמת כרגע שלישית בבית ו', אך איבדה כל סיכוי לעלות שלב משום שהיא מפגרת ביחס ליוון (18 נקודות, משחק חסר) וקרואטיה (19 נקודות, משחק חסר). במקום הרביעי ממוקמת גאורגיה, שבמאזנה 10 נקודות. במחזור האחרון תארח גאורגיה את יוון.

בן שהר זומן לקראת המשחק מול מלטה

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טאלב טואטחה (מימין), בן שהר, דני בונדר, דודו ביטון, אייל גולסה שחקני נבחרת ישראל. ברני ארדוב, ברני ארדוב
מצב רוח טוב באימון הפתיחה. שחקני נבחרת ישראל/ברני ארדוב, ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully