וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: ז'וזה מוריניו הורחק משני משחקים

הפגיעה בעוזר מאמן ברצלונה גררה הרחקה, אותה ירצה אך ורק במשחקי הסופרקופה. ונגר: "לבעיה של קאקה קוראים אוזיל"

כחודשיים לאחר העימות במשחק הסופרקופה, בו שלח ז'וזה מוריניו אצבע לעינו של עוזר מאמן ברצלונה טיטו וילאנובה, נזכרו בהתאחדות הספרדית להעניש את מאמן ריאל מדריד. היום (רביעי) נמסר כי מוריניו הורחק משני משחקים בפועל, אלא שלמרבה הגיחוך, העונש תקף אך ורק במשחקי הסופרקופה.

ועדת המשמעת קבעה כי מוריניו אשם, אך גם נפל קורבן לפרובוקציה מצד וילאנובה, שהורחק למשחק אחד. שני הניצים קיבלו קנס של 600 יורו כל אחד, כאשר לריאל מדריד יש 10 ימים לערער על העונש.

מה עוצר את קאקה?

ארסן ונגר מתמודד עם לא מעט בעיות בעקבות פתיחת העונה המאכזבת של ארסנל, אך זה לא מונע ממנו להביע את דעתו על צרות של אחרים. הפעם בחר המאמן הצרפתי להתייחס לקאקה, אותו רצה להביא מריאל מדריד במהלך הקיץ, ולחוסר הצלחתו לתפוס מקום של קבע בהרכב הבלאנקוס.

"קאקה נראה טוב בתקופה האחרונה, אבל אני לא חושב שהוא הגיע לרמה שהציג במילאן", אמר ונגר ל'ספורט'. "הצעד הבא מבחינתו יהיה לקבל כמה שיותר דקות משחק. הבעיה שלו היא שהוא נמצא באותה קבוצה עם מסוט אוזיל, שהוא שחקן צעיר ומאוד חזק. לא יהיה קל לו להפוך שוב לשחקן משמעותי".

למרות המאבק הלא פשוט של קאקה על המקום בהרכבה של ריאל, ונגר משוכנע שהוא עדיין לא אמר את המילה האחרונה. "לא קל לשחקן כמוהו לחזור לעצמו אחרי היעדרות ארוכה. הוא זקוק לזמן כדי להיות שוב בטופ, אבל כולם הספידו אותו מוקדם מדי. צריכים לשפוט אותו על פי היכולת הנוכחית".

כריסטיאנו רונאלדו מרגיע: "ריאל תנצח את ברצלונה"

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully