וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: בלבול יפוטר אם לא ינצח את רמה"ש

5.10.2011 / 12:37

המאמן נפגש עם הנשיא וקיבל הזדמנות אחרונה. לחמן וסיני מועמדים במקרה שיפוטר. גורם: "בלבול נמצא שם על זמן שאול"

במכבי פתח תקוה המתינו בדריכות לשיחה בין המאמן מרקו בלבול לעמוס לוזון שנערכה היום (רביעי) ובסופה הוחלט כי המאמן יקבל הזדמנות אחרונה במשחק מול עירוני רמת השרון. אם בלבול לא ינצח במחזור הבא, הוא יפוטר מתפקידו. המאמן נפגש עם הנשיא למשך פחות מחצי שעה במסעדה בהרצליה, וביקש צ'אנס נוסף.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום ראשון, במכבי פתח תקוה שקלו השבוע לפטר את המאמן כדי לבצע זעזוע, אך החליטו להמתין למשחק הבא. המועמדים לרשת את בלבול בקבוצה ממלאבס, אם בכל זאת יפוטר לאחר המשחק הבא הם שניים: אייל לחמן ומשה סיני, שכזכור כבר היה מועמד להפועל באר שבע. גורם במועדון מסר היום: "בלבול נמצא שם על זמן שאול".

לדברי גורמים בקבוצה, במועדון חלוקים בנוגע להמשך דרכו של המאמן. למרות מאזן הנקודות הסביר של בלבול, הנשיא לא היה שבע רצון מצורת המשחק של הקבוצה, בעוד שבקרב השחקנים הייתה תחושה שהקבוצה לא נכשלה ואין צורך לפטר את המאמן.

הקשר סבסטיאן סנסוני עדיין לא מורשה להתאמן עם הקבוצה. היום התאמן השחקן בצדי המגרש ואמר לחבריו: "אנשים לא מבינים איזה נזק הם גורמים לי. הפועל באר שבע רצתה אותי לקראת תום מועד ההעברות, אבל המעבר לא סוכם ונאלצתי להישאר ללא קבוצה".

גורם במכבי פתח תקוה: "אולי צריך זעזוע בעמדת המאמן"

בקבוצה התייחסו למתיחות: "בלבול ידע לאן הגיע"

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully