וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלבול ידע לאן הגיע. זכותו של לוזון להתערב"

3.10.2011 / 8:44

במועדון הגיבו על המתיחות בין השניים שעשויה להביא לפרידה. הבעלים עשוי לתת למאמן הזדמנות נוספת מול רמת השרון

כבר אתמול פרסמנו שמרקו בלבול בדרך החוצה

"ברגע שעמוס (לוזון) החליט לחזור לחדר ההלבשה, זה כופף מעט את מעמד המאמן, אבל בלבול ידע טוב מאוד לאן הוא מגיע והיה צריך להיערך בהתאם. לוזון הוא הבעלים וזכותו להתערב". כך אמר גורם במכבי פתח תקוה לאחר הפרסום אתמול לפיו בקבוצה שוקלים לבצע זעזוע בעמדת המאמן. לוזון מאוכזב מאוד מהיכולת של הקבוצה מתחילת העונה, וזאת למרות שני ניצחונות החוץ הרצופים באשדוד ונתניה.

הקבוצה קיימה היום (שני) אימון, אותו העביר בלבול, שלא ערך אסיפה או שיחה עם השחקנים. מאוחר יותר, צפויה להיערך שיחה בין לוזון לבלבול, אך במועדון טוענים כי הבעלים שוקל לתת מאמן הזדמנות נוספת. אם זה יקרה, בלבול יפוטר במידה ולא ינצח את עירוני רמת השרון בשבוע הבא. אם אכן יעזוב, אייל לחמן הוא המאמן המועדף על משפחת לוזון, כשגם משה סיני נמצא על הכוונת.

לחמן נחשב לאדם אהוד מאוד בקרב המשפחה ובעיקר על הנשיא לשעבר, אבי לוזון. מועמד נוסף שעשוי להילקח בחשבון הוא משה סיני. גם אם גיא לוי לא יחתום בהפועל באר שבע, הוא לא צפוי להילקח בחשבון.

יש לציין כי חלק גדול משחקני הקבוצה תומכים במאמן וטוענים כי הוא לא האשם העיקרי ביכולת שהציגה הקבוצה אמש. "מצד השחקנים יש תמיכה מלאה במאמן. עמוס צדק, נראינו אתמול גועל נפש. שיחקנו בדיוק הפוך מההוראות שהוא נתן לנו", אמרו. בלבול עצמו אמר: "משחק לא טוב שלנו. אין הגדרה אחרת. גרוע מאוד. הם עלו עלינו בכל פרמטר, בנחישות, במוטיבציה ובפיזיות. התוצאה משקפת את מה שהיה במשחק. עשינו דרך והתקדמות גדולה מאז המשחק מול הפועל תל אביב, אבל היום חזרנו אחורה. גם ההתקפה והקישור שלא עבדו".

שחקנים ציינו כי בעונה שעברה, תחת שרביטו של פרדי דוד, עמוס לוזון והיו"ר לשעבר משה זוארץ נמנעו מלהיכנס לחדר ההלבשה במחצית ולאחר המשחק. מתחילת העונה לוזון עשה זאת מספר פעמים, כולל במחצית, כדי לגעור בשחקנים. לאחר ההפסד להפועל תל אביב אמר הנשיא באסיפה: "18 שנה אני הבעלים של המועדון הזה. אתם לא מתביישים? בחיים לא ראיתי תצוגת נפל כזאת. אין לכם כבוד?". בסוף השבוע הוא נכנס לחדר ההלבשה במחצית המשחק מול ראשון לציון ("אתם קבוצה יותר טובה, מי הם בכלל? אנחנו הרבה יותר טובים מהם. אתם יכולים לעשות להם בית ספר"), ואמש הגיע השיא כשהנשיא נכנס לחדר ההלבשה במחצית והשתולל. "אני נגעל לראות אתכם משחקים ככה. תקומו למחצית השניה ותתחילו לשחק".

במועדון ישנה אכזבה רבה מהזרים, בינהם ג'סטיס וומפור ונסטיה צ'ה, שעדיין לא מציג את היכולת האמיתית שלו. אתמול ספג צ'ה קללות מאוהדי סכנין בגלל פרשת החוזים הכפולים ובקרב השחקנים היה מי שאמר שבמשחק כזה היה ראוי שיפתח על הספסל. הקשר סבסטיאן סנסוני שוקל לתבוע את המועדון ואמר לחבריו: "אני לא משחק מסיבות לא מקצועיות".

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully